...
TRENUTNO00:00 - 05:00Music mix by Anja

Lifestyle / Tehnologija

Videćete Facebook oglase čak iako imate Ad blocker

12.08.2016.

Facebook je pronašao način za prikazivanje oglasa čak i onim korisnicima koji imaju instalirane ad blocker-e, piše New York Times.

.

Facebook će prepoznavati digitalne oznake na osnovu kojih Ad blockeri prepoznaju određene sadržaje kao oglase. Tako će ova društvena mreža te sadržaje preraditi tako što softveri neće moći da razlikuju oglase od ostalog sadržaja. Za zaobilaženje novih prepreka koje je Facebook pripremio, potrebni su softveri koji mogu da analiziraju sadržaj samih oglasa.

"Ad blockeri više definitivno nisu rešenje", kaže Endrju Bosvort, čovek koji se nalazi na čelu Odeljenja za oglašavanje na Facebooku. Ad blockeri bi zbog stopiranja oglašavanja velikih firmi mogli izazvati ogromne gubitke medijima koji se finansiraju od reklama.

Jedna studija je pokazala da bi do 2020. godine ad blockeri medijskim kućama mogli izazvati štetu od 35 milijardi dolara.

Izvor: Index.hr

Možda te još zanima:

.

Florida zabranjuje pristup društvenim mrežama

Guverner Floride Ron DeSantis potpisao je zakon kojim se deci mlađoj od 14 godina zabranjuje pristup društvenim mrežama. Takođe, za…

.

Smanjuje se upotreba TikToka

TikTok je prošle godine bio na prvom mestu kada je u pitanju broj preuzimanja, ali nije bio prva i po…

.

48.000 kompanija dalo Facebooku podatke o jednoj osobi

Facebook dobija podatke o korisnicima od velikog broja različitih kompanija, a nova studija koju je sproveo Consumer Reports daje bolji…

.

Uvode se ograničenja za Facebook i Instagram

Kompanija Meta najavila je primenu novih ograničenja pristupa određenim sadržajima za adolescente na Facebooku i Instagramu, kako bi promovisala "bezbednu…

.

Ove aplikacije su najgora noćna mora za bateriju telefona

Aplikacije društvenih mreža, striming aplikcije i određene mobilne igre poznate su po tome što prazne baterije pametnih telefona.

.

Ovo su najpopularnije aplikacije za dopisivanje u 2023. godini

Spisak najpopularnijih globalnih mobilnih aplikacija za slanje poruka, zasnovan na broju mesečno aktivnih korisnika, ažuriran je za 2023. godinu.

  • 00:00 Music mix by Anja
  • 05:00 Music Mix by Bea
  • 10:00 Pre podne na O radiju

Anketa

U kojoj formi najčešće pratite Oradio?

Oradio logo