Lifestyle / Tehnologija
Prepoznavanja lica suzbija lažne oglase s poznatim ličnostima
Kompanija Meta je najavila da će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi suzbila lažne oglase koji koriste slike poznatih ličnosti na Facebooku i Instagramu. Ovaj potez dolazi tri godine nakon što je Meta uklonila prepoznavanje lica zbog negativnih reakcija javnosti.
foto: pexels.com
Meta već ima sistem za prepoznavanje lažnih oglasa s poznatim ličnostima, ali sada planira da ga ojača. Kako je najavljeno, ako postoji sumnja da oglas koristi lažnu sliku poznate ličnosti, Meta će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi uporedila lica iz oglasa sa profilnim slikama na Facebooku i Instagramu. Ako potvrdi podudaranje i zaključi da je oglas prevara, blokiraće ga.
"Prevaranti često pokušavaju da iskoriste slike javnih ličnosti, kao što su kreatori sadržaja ili druge poznate ličnosti, kako bi namamili ljude da se povežu sa oglasima koji vode do sajtova za prevare, gde se od njih traži da podele lične podatke ili pošalju novac", kaže se u saopštenju kompanije.
OBRATI PAŽNJU
Meta testira upotrebu tehnologije prepoznavanja lica kako bi ljudima omogućila da verifikuju svoj identitet i povrate pristup svojim Facebook i Instagram nalozima ako zaborave lozinku, izgube uređaj ili postanu žrtve prevara.
Umesto trenutne metode slanja zvanične identifikacije, korisnici će moći da snime video selfi koji će biti upoređen sa njihovim profilnim slikama putem tehnologije prepoznavanja lica. U saopštenju Meta garantuje da će video selfiji biti šifrovani, sigurno pohranjeni i odmah obrisani nakon verifikacije identiteta.
izvor: digitaltrends.com