...
TRENUTNO18:00 - 18:45Popodne na O radiju

Lifestyle / Tehnologija

48.000 kompanija dalo Facebooku podatke o jednoj osobi

18.01.2024.

Facebook dobija podatke o korisnicima od velikog broja različitih kompanija, a nova studija koju je sproveo Consumer Reports daje bolji uvid u razmere ove prakse.

.

Istraživači su otkrili da je Facebook u proseku primao podatke od 2.230 različitih kompanija za svakog od 709 volontera. U jednom ekstremnom primeru, skoro 48.000 različitih kompanija pronađeno je u podacima jednog volontera. Facebook arhive podataka su pokazale da su 186.892 kompanije dostavile podatke o svim učesnicima istraživanja. Volonteri su "izvukli" svoje lične podatke sa Facebook-a koristeći opciju "Download Your Information", i onda su to podelili sa istraživačima.

Kompanije koje koriste Meta reklamnu platformu daju informacije o ličnim podacima i kupovnim navikama korisnika, koje Meta onda koristi za prikazivanje ciljanih oglasa tim ljudima, ili njima sličnima. U 96% slučajeva, arhiva sa podacima učesnika studije sadržala je informacije koje je delio broker podataka pod nazivom LiveRamp, ali tu su bile i kompanije kao što su The Home Depot, Walmart i Amazon.

Izvor:www.b92.net

Tagovi

Možda te još zanima:

.

Prepoznavanja lica suzbija lažne oglase s poznatim ličnostima

Kompanija Meta je najavila da će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi suzbila lažne oglase koji koriste slike poznatih ličnosti…

.

"Meta" počinje da koristi javne objave korisnika za obuku veštačke inteligencije

Meta, matična kompanija Fejsbuka i Instagrama, uskoro će početi da koristi javne objave za razvoj i poboljšanje sistema veštačke inteligencije…

.

Florida zabranjuje pristup društvenim mrežama

Guverner Floride Ron DeSantis potpisao je zakon kojim se deci mlađoj od 14 godina zabranjuje pristup društvenim mrežama. Takođe, za…

.

Smanjuje se upotreba TikToka

TikTok je prošle godine bio na prvom mestu kada je u pitanju broj preuzimanja, ali nije bio prva i po…

.

Uvode se ograničenja za Facebook i Instagram

Kompanija Meta najavila je primenu novih ograničenja pristupa određenim sadržajima za adolescente na Facebooku i Instagramu, kako bi promovisala "bezbednu…

.

Zašto će 2025. biti godina AI pametnih naočara

Naredna 2025. godina mogla bi  biti ključna za širu primenu pametnih naočara sa AI tehnologijom, jer unapređenje načina na koji…

  • 16:45 Prava stvar
  • 17:00 Akademac
  • 18:00 Popodne na O radiju
  • 18:45 Lampica
  • 19:00 Popodne na O radiju

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo