...
TRENUTNO06:00 - 11:00Music Mix by Bea

Lifestyle / Tehnologija

Fejsbuk se pravda

01.04.2019.

Iako nam je svima na neki način već jasno (mada možda nismo skroz sigurni kako) da nas Fejsbuk prisluškuje i prikazuje nam stvari o kojima mi pričamo, iz ove kompanije pokušali su bliže da objasne zbog čega vidimo neke objave i reklame.

.

Osim što se u sred četa pojavljuju reklame nekih stvari za koje smo sigurni da ih nikada nismo pomenuli, dešava se i da se na početnoj strani ove društvene mreže pojavljuju naporne reklame koje nas zaista ne zanimaju.

Facebook pokušava da objasni zbog čega se neke objave pojavljuju ili su rangirane više od drugih (s obzirom na to da se ne pojavljuju uvek hronološki), prenosi Benchmark.

Nova opcija podrazumeva kliktanje na "Why am i seeing this post?" u meniju, a potom će biti naveden konkretan razlog. U najvećem broju slučajeva to je zbog toga što smo pratili određenu osobu ili se priključili grupi koja je povezana sa tematikom iz objave.

Pored ovoga, funkcija daje uvid u to koliko često smo imali interakciju sa objavama koje stižu od određene osobe ili grupe.

Takođe, Facebook će povezati korisnika sa podešavanjima gde može da odredi šta želi da vidi u svom Feed-u.

Kada su u pitanju Facebook reklame, opcija "Why am i seeing this ad?" već neko vreme postoji, a razlog je jednostavan: korisnik je dao svoj e-mail ili broj telefona kompaniji koja se reklamira.

Možda te još zanima:

.

Prepoznavanja lica suzbija lažne oglase s poznatim ličnostima

Kompanija Meta je najavila da će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi suzbila lažne oglase koji koriste slike poznatih ličnosti…

.

"Meta" počinje da koristi javne objave korisnika za obuku veštačke inteligencije

Meta, matična kompanija Fejsbuka i Instagrama, uskoro će početi da koristi javne objave za razvoj i poboljšanje sistema veštačke inteligencije…

.

Florida zabranjuje pristup društvenim mrežama

Guverner Floride Ron DeSantis potpisao je zakon kojim se deci mlađoj od 14 godina zabranjuje pristup društvenim mrežama. Takođe, za…

.

Smanjuje se upotreba TikToka

TikTok je prošle godine bio na prvom mestu kada je u pitanju broj preuzimanja, ali nije bio prva i po…

.

48.000 kompanija dalo Facebooku podatke o jednoj osobi

Facebook dobija podatke o korisnicima od velikog broja različitih kompanija, a nova studija koju je sproveo Consumer Reports daje bolji…

.

Uvode se ograničenja za Facebook i Instagram

Kompanija Meta najavila je primenu novih ograničenja pristupa određenim sadržajima za adolescente na Facebooku i Instagramu, kako bi promovisala "bezbednu…

  • 00:00 Music mix by Anja
  • 06:00 Music Mix by Bea
  • 11:00 Radio Gruvanje
  • 12:00 Tragačev podkast

Anketa

Koji je put izlaska iz aktuelne društvene krize u Srbiji ?

Oradio logo