...
TRENUTNO21:00 - 00:00Music Mix by Bea

Lifestyle / Tehnologija

Facebook gasi Group Stories

24.09.2019.

Sve je više ljudi koji koriste aplikacije Messenger i Instagram, a sve je manje onih koji svoje priče i objave kače na Facebook. Da li zbog toga ili je u pitanju nekid drugi razlog, ali Facebook gasi opciju Group Stories.

.

Ova kompanija u decembru 2018. godine predstavila je funkciju pod nazivom Group Stories. U pitanju je opcija koja se odnosi na objavjivanje priča, ali koja je posebno dizajnirana za Facebook grupe. 

Očigledno je da ova funkcija nije preterano zaživela među korisnicima i biće ugašena. Zvaničan datum od kada ova opcija više neće biti u funkciji jeste 26. septembar.

Svi sadržaji koje su korisnici postavljali na Groups, nestaće zajedno sa ovom opcijom, a ljudi više neće moći da objavljuju tamo ni novi sadržaj.

Ipak, kako je preneo Benchmark, ovo ne utiče na individualnu story funkciju, te će tako ona i dalje biti dostupna korisnicima.

Možda te još zanima:

.

Florida zabranjuje pristup društvenim mrežama

Guverner Floride Ron DeSantis potpisao je zakon kojim se deci mlađoj od 14 godina zabranjuje pristup društvenim mrežama. Takođe, za…

.

Smanjuje se upotreba TikToka

TikTok je prošle godine bio na prvom mestu kada je u pitanju broj preuzimanja, ali nije bio prva i po…

.

48.000 kompanija dalo Facebooku podatke o jednoj osobi

Facebook dobija podatke o korisnicima od velikog broja različitih kompanija, a nova studija koju je sproveo Consumer Reports daje bolji…

.

Uvode se ograničenja za Facebook i Instagram

Kompanija Meta najavila je primenu novih ograničenja pristupa određenim sadržajima za adolescente na Facebooku i Instagramu, kako bi promovisala "bezbednu…

.

Ove aplikacije su najgora noćna mora za bateriju telefona

Aplikacije društvenih mreža, striming aplikcije i određene mobilne igre poznate su po tome što prazne baterije pametnih telefona.

.

Ovo su najpopularnije aplikacije za dopisivanje u 2023. godini

Spisak najpopularnijih globalnih mobilnih aplikacija za slanje poruka, zasnovan na broju mesečno aktivnih korisnika, ažuriran je za 2023. godinu.

Anketa

U kojoj formi najčešće pratite Oradio?

Oradio logo