Lifestyle / Tehnologija
Borba između Facebook-a i Youtube-a se nastavlja
Facebook je dao prednost videu, što se može primetiti na ovoj mreži, a sada nastavlja sa razvojem vizuelnog dela platforme.
Facebook Watch se i dalje širi, uprkos tome što nije uspeo da privuče željeni broj mlađih korisnika kojima je digitalno okruženje postalo prirodni ambijent. Kompanija je najavila da Watch stiže i na desktop i na Facebook Lite.
Ovaj potez usledio je nakon što je Facebook investirao u originalne informativne programe u saradnji sa CNN, Buzzfeed i ABC News. Za kreiranje informativnih sadržaja određen je budžet od 90 miliona dolara, ali postoje naznake da se ova sredstva preusmeravaju na druge oblasti, budući da je deo Watch servisa namenjen za informativne programe doneo daleko manje prihode od očekivanih.
Kako the Verge prenosi, tako se kompanija preusmerava na video sadržaje koji više podsećaju na klasičan televizijski program, kako bi Watch platformu podigla na sledeći nivo, i učinila je ozbiljnijim konkurentom za zrelije video servise.