.
Trenutno
Music mix
Lifestyle / Kuhinja

Kako sačuvati liniju tokom praznika

03.01.2016.

Evo jednostavnih trikova koji će vam pomoći da tokom praznika uživate, a da se ne ugojite. Decembarske slave su "otvaranje" sezone, onda ide Nova godina, pa Božić, pa - januarske slave... Ovo je kod nas alarm i upozorenje za bogatu, ukusnu trpezu, kojoj je teško odoleti. Ako se cele godine obuzdavate, ali vam samokontrola ovih dana popušta, evo šta možete da pokušate kako biste se spasili suviše velikog povećanja kilaže. Ne kažemo da nije ok malo se "ubuckati" tokom praznika, nego želimo da vam uštedimo par sati u teretani kada stigne proleće.

.

Jedite nedominantnom rukom (levom, ako ste desnoruki, i obrnuto)

Ovako ćete zbuniti sami sebe, ješćete sporije, jer ćete morati malo da razmislite o tome što želite da izvedete nedominantnom rukom. Bićete svesni koliko ste i čega prineli ustima, pa ćete se zaustaviti na vreme. Studije pokazuju da se na ovaj način unos hrane smanjuje za oko 30 odsto.

Ometajte sopstveno čulo ukusa pepermintom

Mentol potiskuje apetit, a utiče i na čulo ukusa, tako što menja aromu hrane koju konzumirate neposredno nakon toga. Kad jedete odmah posle pranja zuba, sve ima bezveznjikav ukus, zar ne? Pokušajte zato da tokom prazničnih dana što češće ispirate usta nekom od onih tečnosti sa ukusom mentola, a od pomoći mogu biti i pepermint bombone.

Obratite pažnju na "dežurne krivce"

Kolačiće, čokoladice i uopšte hranu koja je dostupna tokom cele godine, zaboravite za vreme praznika. Ne zatrpavajte se kalorijama koje su vam na dohvat ruke svaki dan. "Čuvajte" se za ono što je karakteristično za praznike. Rusku salatu, na primer.

Kad pomislite "piće", pomislite "malo"

Pijte iz malih čaša. Em ćete uneti manje kalorija, em se nećete napiti pre vremena. U ovom konkretnom slučaju, znajte koje su vam granice i pridržavajte ih se.

Mehurići su zakon

Dve čaše kisele vode na početku gozbe - i nećete se prejesti, sto posto.

Ne zaboravite povrće

Povrće, poput zelene salate, paprike, šargarepe, karfiola ima malo kalorija, ali visok sadržaj vode, vlakana i hranljivih materija. Ne morate da se bacite samo na meso i kolače.

Pažljivo izaberite garderobu za prazničnu večeru

Ona najbolja haljina ili odelo za specijalne prilike laskaće vašoj figuri i podstaći vas da se uzdržite od druge porcije... bilo čega. Ako ste sami sebi lepi, poželećete da tako i ostane, pa ćete se lakše kontrolisati i biti umereni i u jelu i u piću.

Učestvujte u prazničnim aktivnostima

Kad je hladno, verovatno želite samo da se sklupčate pod ćebetom i hibernirate. Ali, malo prazničnih aktivnosti, kao što je jurcanje po rasprodajama, ili zimskih radosti u vidu grudvanja, pa i čišćenja snega, što da ne, su super načini da sagorite koju kaloriju više.

Izaberite gde ćete da idete

To što ste pozvani na sto strana, ne znači da svuda morate i da se pojavite. Birajte s kim ćete da se družite, pa i s kim ćete da uživate za stolom.

Vežbajte princip "daleko od očiju... daleko od usta"

Na zabavama se "parkirajte" malo dalje od švedskog stola ili trpezarije. Nećete biti u tolikom iskušenju kao kad je dovoljno samo da pružite ruku i maznete još jedan kolačić. Osim toga, okružite se veselim ljudima koji se šale i razgovaraju, i koji na proslave dolaze da bi se družili, a ne da bi jeli.

Izvor: bebac.com, RTV

.
Proverili smo staru legendu roditelja, baka i deka i naravno da je tačna - kuvana hrana konzumirana kašikom nema adekvatnu zamenu…
.
Krckavo spolja, a unutra eksplozija ukusa!
.
Vraćamo se dobrim, starim veoma slatkim kolačićima. Ove zime nećete smršati.
Program
Kalendar događaja
Maj 2017.
PonUtoSreČetPetSubNed
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
    
Anketa

Šta planirate preko leta?