...
TRENUTNO18:00 - 19:00Rodnopravnost

Lifestyle / Tehnologija

Fejsbuk postao mreža za penzionere: Mladi beže glavom bez obzira

15.08.2022.

Generacija Z (rođeni između 1995. i 2010. godine) sve više koristi internet, ali se broj tinejdžera na Fejsbuku ubrzano smanjuje, pokazalo je istraživanje američkog istraživačkog centra "Pew".

 
.

Istraživanje je ustanovilo da 32 odsto tinejdžera između 13 i 17 godina koristi Fejsbuk, a podaci prethodnog istraživanja iz 2014. i 2015. godine su pokazali da ih je tada bilo 71 odsto.

Autorka sadržaja Žul Terpak za "TekKranč" kaže da tinejdžeri jednostavno ne pronalaze vrednost u Fejsbuku.

"Sada postoji više od pet društvenih platformi koje se mogu beskonačno pregledati. Zbog vremena i razuma, ljudi moraju eliminisati platforme u kojima ne prepoznaju nikakvu vrednost", izjavila je Terpak.

Čak i 2013. godine, kada je 77 odsto onlajn tinejdžera koristilo Fejsbuk, mladi korisnici su imali negativan stav prema toj platformi.

"Većina mladih vidi Fejsbuk kao mesto za ljude u četrdesetim i pedesetim. Mladi ljudi smatraju da je sadržaj dosadan, obmanjujući i negativan", navodi se u internom dokumentu Fejsbuka iz 2013. godine.

Čak i u tom istraživanju starom devet godina je navedeno da tinejdžeri pokazuju više entuzijazma za druge platforme, čak i ako ih ne koriste toliko kao Fejsbuk. Taj trend je ostao konstantan, a nove generacije koje se pridružuju društvenim mrežama gotovo potpuno napuštaju Fejsbuk.

Iako su tinejdžeri umorni od Fejsbuka, od Instagrama ipak ne odustaju tako lako. Iako je i on platforma u vlasništvu "Mete", oko 62 odsto tinejdžera koristi Instagram, što je povećanje s 52 posto u istraživanju obavljenom u 2014. i 2015. godini.

TikTok nije ni postojao u vreme posednjeg istraživanja, a sada ga koristi 67 odsto američkih tinejdžera. Oko 95 posto mladih kažu da koriste Jutjub, mnogi samo zbog gledanja videa, ali ne i kao mesto za povezivanje s drugima.

Oni koji smatraju da je Generacija Z zavisna od mobilnih telefona, varaju se. Oko 45 odsto tinejdžera tvrdi da se lako može odreći društvenih mreža.

Izvor:www.nova.rs

Tagovi

Možda te još zanima:

.

Koliko je bukstagram promenio percepciju književnosti?

Bukstagram se kao trend na globalnom nivou pojavio pre nekih desetak godina, u vreme kada je Instagram nezadrživo jurio ka…

.

Instagram prikazuje prijateljima koje ste Reels video zapise lajkovali

Instagram uvodi novu funkciju koja omogućava korisnicima da vide koje Reels video zapise su njihovi prijatelji lajkovali ili komentarisali. Ova…

.

Prepoznavanja lica suzbija lažne oglase s poznatim ličnostima

Kompanija Meta je najavila da će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi suzbila lažne oglase koji koriste slike poznatih ličnosti…

.

Meta rešava engagement bait problem na platformi Threads

Meta radi na rešavanju problema sa "engagement bait" postovima na Threads platformi, rekao je šef Instagrama Adam Mozeri. Engagement bait,…

.

Važne su lepe stvari ali ne smemo okretati glavu od onih loših

Dizajner Miroslav Živanov mnogima je poznatiji pod svojim Instagram imenom @thedancingis_good. On na ovoj društvenoj mreži redovno deli kreativne vizuale…

.

"Meta" počinje da koristi javne objave korisnika za obuku veštačke inteligencije

Meta, matična kompanija Fejsbuka i Instagrama, uskoro će početi da koristi javne objave za razvoj i poboljšanje sistema veštačke inteligencije…

  • 16:45 Prava stvar
  • 17:00 Popodne na O radiju
  • 18:00 Rodnopravnost
  • 19:00 Popodne na O radiju
  • 19:20 Tehnologija

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo