Lifestyle / Tehnologija
Netflix igre potpuni promašaj, igra ih manje od jedan odsto pretplatnika
Industrija video igara vrednija je od muzičke i filmske industrije zajedno i to je već opšte poznata informacija, pa ne čudi da se i striming gigant Netflix svim silama trudi da postane deo jednog veoma lukrativnog segmenta zabave. Međutim, kako prenosi XDADevelopers, pretplatnike ove platforme ipak interesuju nešto drugačiji sadržaji.
Novembra prošle godine Netflix je poželeo da postane deo industrije video igara pa je tako publici predstavio pet naslova u kojima su pretplatnici mogli da uživaju - Stranger Things: 1984, Stranger Things 3: The Game, Shooting Hoops, Card Blast i Teeter (Up). U sledećim mesecima je sve više igara počelo da se pojavljuje, a Netflix je zadovoljno trljao ruke igrajući sporu igru privlačenja sve većeg broja gejmera na svoju platformu za striming.
Celokupna ideja iza ovog poteza jeste da Netflix predstavi premijum naslove namenjene mobilnim uređajima, ali bez ikakvih reklama ili opcija za kupovinu unutar video igara. U ovom trenutku na platformi se nalazi 24 naslova.
OBRATI PAŽNJU
Ali, da li korisnici žele te silne video igre i da li su se zbog toga pretplatili na Netflix. Odgovor pretpostavljate i sami, a on donosi jedno veliko i jasno "ne". U ovom trenutku manje od jednog procenta svih onih koji koriste ovu platformu na njoj igra video igre, a i pored toga Netflix planira da dodatno proširi biblioteku svojih naslova i do kraja godine ponudi još 26 novih video igara za ukupno 50 u ponudi.
Netflix pokušava da svoje trenutne gubitke pretplatnika nadoknadi novim ("casual") gejming entuzijastima. Sa ovakvim video igrama, teško i da će oni koji vole da se zaigraju na mobilnom telefonu uplatiti Netflix čisto zbog video igara, ako kao striming platforma koja nudi i to, možda bi Netflix u budućnosti i mogao da se izdvoji iz ponude.
Izvor: www.benchmark.rs