...
TRENUTNO15:00 - 16:00Superoperater

Lifestyle

Društvene igre čine letovanje još zabavnijim

16.07.2024.

Sezona je ubijanja vremena na plaži. Ako niste solisti i volite društvo, sigurno imate u šteku i neku društvenu igru. Bilo da ste ljubitelj onih klasičnih, poput tablića, remija, jamba, una ili čak zanimljive geografije, ili nekih novih, modernih kartičnih igara, morate priznati da upravo one daju pravu draž letovanju jer bude sportski duh, bez nekog preteranog znojenja i napora. A vreme svakako prolazi brže. 

.

Foto: Pexels

“Najpopularnije su kompaktne igre koje se lako mogu poneti i koje neće zauzeti mnogo mesta na peškiru ili nekom manjem stolu. Postoji igra koja se zove Azul, kao i njena umanjena verzija Azul mini. Ona je već dve godine za redom najpopularnija i to je igra koju ljudi najviše kupuju upravo za plažu. To je igra za dva do četiri igrača i nju ljudi često igraju u parovima”, priča za Oradio Boris Vuković iz Kluba društvenih igara Mipl. 

Kartične igre su ipak najzgodnije za plažu. 

“To su popularne igre pod nazivom 'Sushi go', 'Morska so i papir', onda 'Tako, cica, koza, sir, pica', to nam je jedna od najprodavanijih igara već godinama, onda igra 'Nestabilni jednorozi'. To su neke od modernijih igara koje ljudi nose na plaži i igraju pored onih klasičnih karata, jamba i sličnog”, priča Vuković. 

drustveneigre-mipl

Foto: Mipl, promo

Neke od ovih igara namenjene se za veći broj igrača, odnosno najzanimljivije su kada se igraju u većoj ekipi, od šest do osam igrača. One koje su namenje za parove uglavnom zahtevaju malo više strategije i razmišljanja od brzih igara koje su namenje većim grupama i koje su fokusirane na zabavu pre svega.

Iako sve više ljudi na plaži umesto karata u rukama drži telefone, Boris smatra da popularnost društvenih igara ne opada. 

"Društvene igre su u Srbiji, makar u poslednjih nekoliko godina, u porastu. Sve više ljudi traži takav vid zabave za plažu. Ja, naravno, pričam o tim modernijim društvenim igrama. Pretpostavljam da je opala popularnost klasičnih kartaških igara i ne znam koliko mladi danas igraju remi ili tablić na plaži. A što se tiče modernih drušvenih igara, svake godine sve više ljudi traži neku zanimljivu igru da se druže na plaži. Ljudi su socijalna bića tako da i dalje teže ka tome da imaju aktivnost na plaži koja uključuje ekipu ili porodicu”, zaključuje Boris.

Za sve ove igre potrebno je da se dobro upoznate sa pravilima. Najlakše je kada vas uči neko ko je već igrao i ko poznaje pravila, jer se uvek najbrže uči kroz samu igru, a ne kroz beskrajna ponovna čitanja "uputstva za upotrebu". Ukoliko nemate nikog ko bi mogao da vam pokaže kako se ove igre igraju, na YouTube-u možete pronaći tutorijale koji će vam pomoći da brže savladate ove kartične igre. A kada se jednom zarazite, nema kraja zabavi. 

Alma Kovčić

Tagovi

Možda te još zanima:

.

Dungeons & Dragons: Od skromnog početka do kulta

"Dungeons & Dragons" je društvena igra koja je svoje korene imala pre gotovo pedeset godina, ali i dalje privlači ljude…

.

Društvene igre preko mreže

Do sada ste sigurno po nekoliko puta prešli sve društvene igre koje imate. Možda su vam dosadili i ukućani kao…

.

Društvene igre - idealna kućna zabava

Među najprodavanijim artiklima na Amazonu u proteklih mesec dana dominiraju društvene igre i slagalice, objavio je nedavno američki CNBC. Ovo…

.

Jesmo li zaboravili da se družimo?

Podaci za seminarski, kupovina karata za koncert, socijalna interakcija sa ljudima... Skoro sve što nam je potrebno, zahvaljujući internetu udaljeno…

.

Prvi festival društvenih igara "Gaming opeNS"

Prvi "Gaming opeNS" u Novom Sadu održava se od 1. do 3. decembra na pet lokacija u širem centru grada.…

.

Stalker 2 traži puno prostora, ali radi na relativno skromnim grafičkim kartama

Igra "S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl" definitivno će se pojaviti 20. novembra i zahteva oko 150 GB prostora na hard…

  • 13:45 Prava stvar
  • 14:00 O tome se priča
  • 15:00 Superoperater
  • 16:00 Popodne na O radiju
  • 16:30 Tehnologija

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo