Lifestyle
30. SOF: Eko održivost brendova koji nas okružuju
Na jubilarnom festivalu SOF, prvom posle korona krize, 9. i 10. septembra u Ljubljani će regionalni marketinški stručnjaci ukazati na uspešne društveno odgovorne kampanje i odgovore svetskih i loklanih brendova na pandemiju, pružiti podršku mladim kreativcima iz regiona. Kako je najavljeno, predstaviće i strategije ekološki održive promocije i razmeniti mišljenja o budućnosti ekološki odgovornog reklamiranja proizvoda i brendova.
Šta je "zerowaste" u marketingu, kako je moguće postići uspeh proizvodeći "održive reklame", neka su od pitanja na koje će odgovore dati Cas Lachaert iz švedskog brenda IKEA. Kako se mediji nose sa ekološkim principima i da li je održivost u medijima prilika za razvoj ili nužna faza transformacije, biće pojašnjeno kroz brojke i primere prikupljene na regionalnoj medijskoj sceni tokom korna krize.
U budućnosti koja je za marketinške kreativce već počela, pored održivosti i izražene ekološke odgovornosti, sve će više biti promocije proizvoda koji će ostavljati utisak da su "napravljeni kao da su tebe pitali". A biće i da jesu, kradom. O tome šta su otkrili analizirajući podatke korisnika interneta, kako su te podatke pretočili u korake za proizvodnju i šta su preporučili da se proizvodi, kroz primere, podatke i poređenja predstaviće iz istraživači iz Valicona.
Jubilarni 30. festival SOF biće održan u prostoru zaštićene industrijske baštine, ljubljanskom Litostroju, bez strima na platformama.
Više na: www.sof.si