Društvo / Obrazovanje
Iskoristi leto da naučiš više o marketingu
Ukoliko vas zanima marketing i volite da tumačite brojeve i dajete im smisao, Univerzitetski centar za razvoj karijere i savetovanje studenata Univerziteta u Beogradu u saradnji sa agencijom "Universal Media Beograd" organizuje letnju školu medija planiranja. Tokom letnje škole, imaćete priliku da se upustite u uzbudljivi svet medijskog oglašavanja i saznate više o digitalnim i tradicionalnim načinima oglašavanja, ističu organizatori.
Kroz praktične vežbe, moći ćete da se oprobate u izradi medijskog plana i naučite više o praćenju finansijskih aspekata oglašavanja, analizi rezultata, definisanju ciljne grupe, korišćenju specifičnih alata u medijskom planiranju i mnogo toga drugog, kažu organizatori.
Program škole obuhvatiće interaktivne radionice i predavanja stručnjaka iz oblasti advertajzinga zaposlenih u agenciji "Universal Media Beograd", kao i grupne zadatke za studente. Svi neophodni materijali za rad, kao i računari za različite vežbe, biće obezbeđeni od strane predavača. Planirana je, takođe, i poseta prostorijama agencije "Universal Media Beograd".
Letnja škola pod nazivom "Media Planning Prodigy Camp: Where creativity meets numbers" će se održati od 10. do 14. jula u zgradi Rektorata Univerziteta u Beogradu. Učešće je besplatno, a za prijavu je potrebno da popunite formular, najkasnije do 26. juna u ponoć.
Svi prijavljeni kandidati će biti obavešteni o statusu svoje prijave do 30. juna.