...
TRENUTNO12:00 - 12:30Pre podne na O radiju

Društvo / Intervju

Vicostein: Cilj mi je da budem prvi, da pokrenem trend

23.11.2021.

Šta je danas dokaz popularnosti? Ako su u pitanju lajkovi i broj pratilaca, onda je osamnestogodišnji Vuk Vico jedan od najpopularnijih vojvođana. Na TikToku ga, na primer, prati skoro 800 hiljada ljudi, a broj lajkova na njegovom profilu veći je od 30 miliona. Snima uglavnom humorističke skečeve, ali i motivacione video snimke. U razgovoru sa Vukom smo pokušali da saznamo kako algoritimi društvenih mreža funkcionišu i koja je tajna njegovog uspeha kod publike.

.

(Foto: Instagram / vicosteinn)

Kako kod tebe izgleda taj proces kreiranja videa - kako biraš teme, kako snimaš?

Što se tiče TikToka - ako mi padne neka ideja na pamet, ja je odmah zapišem, ukoliko ne mogu odmah da je snimim. Dešava se da vidim i nešto od stranaca, pošto uglavnom njih pratim. Oni imaju dosta dobre ideje, pa onda to prilagodim našoj publici, da im bude zanimljivo.

IDA PRESTER: NISAM NI CECA NI BRENA, ALI SVE ŠTO RADIM IMA SMISLA

Trendovi i forme na TikToku se satalno menjaju, kako ti uspevaš da ispratiš sve?

Kada sam krenuo non-stop sam istraživao algoritam i pokušavao da shvatim kako funkcioniše. Kako bih uhvatio neki trend, moram da listam "for you" stranicu bar sat vremena. Ako je, na primer, neki "sound" u trendu, ona će mi izaći više puta i znam da bi trebalo da je koristim u video. Isto je i za efekte ili bilo šta drugo.


Koliko je potrebno biti brz u svemu tome?

Uglavnom se menjaju brzo, dok oni "stalniji" trendovi potraju dve, dve i po nedelje. Imam rok od možda tri ili četiri dana od kako izađe neki sound ili efekat da snimim nešto. Ako zakasnim, gledanost i lajkovi će biti slabiji. Cilj mi je da budem prvi, da pokrenem neki trend.

Oprobao si se u raznim formama, od skečeva do motivacionih videa. Koji formati su, po tebi, trenutno najpopularniji i zašto?

UVEK MOŽE BITI PRAVO VREME ZA NOVOG PSA

Najpopularniji su mi skečevi jer sam oduvek želeo da se bavim glumom. Bavim se njom sa strane i želim da se ostvarim i u kinematografiji jednog dana. Trudim se da skečevi budu zanimljivi i starijima i deci. Bilo je tu i motivacionih i ozbiljnijih videa, ali skečevi mi najbolje prolaze i uživam u njihovom snimanju.

Kada gledamo sve te klipove, može nam izgledati kako da sve to jako lako snimljeno. Koliko tebi sve to oduzima vremena?

YouTube mi oduzima najviše vremena, maksimalno pet do šest sati. Treba mi vremena da smislim sve, na snimanje ode možda nekih sat vremena a najviše vremena mi treba za montažu - dva do četiri sata. Tu je onda upload, pa pravljenje tambnejla. Sve to, ipak, brzo prođe. Što se tiče TikToka, nekad mi treba 15 minuta, a neki videi su mi trajali i do sat vremena. TikTokovi se snimaju i montiraju mnogo brže, zato što su, pre svega, kraći.

vicostajn2 png

TikTok ili YouTube? Kakve su razlike, šta je tebi draže?

YouTube mi je draži, proveo sam puno vremena na njemu i navikao sam se na njega. Na TikToku je lakše uspeti i probiti ti se. Ko sada krene sa YouTubeom, bez TikToka, to je muka živa. Jako je teško da se neko tako progura. Sada svi koriste TikTok pa kasnije prebacuju publiku na YouTube. Da me neko pita jedno ili drugo - izabarao bih YouTube, ali za snimanje je ipak bolji TikTok.

STVARI NISU KAKVE DELUJU U REKLAMAMA: SLUČAJ CRNOG PETKA

Tu je i Instagram. Kako ti vidiš njegovu poziciju danas?

Tamo sam najprirodniji, ljudi tamo vide kakav sam. Pošto ljudi u skečevima vide kako glumim nekog lika, oni ne znaju kakav sam. Na Instagramu kroz storije mogu to da vide.

Imaš veliki broj pratilaca online, ali kako izgleda kada se sa njima sretneš uživo?

Cilj mi je da sledeće godine dođem do milion pratilaca na TokToku. Kada vidim pratioce uživo baš mi bude drago. Vidim veliki osmeh kod njih kada uhvate sliku sa mnom. Kažu mi - idem sad da se pravim važan po školi. Nikada nisam imao problema, svi budu okej. Dosta ljudi ne voli da se slika sa pratiocima, ali "takav je posao" i moraš da prihvatiš sve što sa tim dolazi.

M. L.

Možda te još zanima:

.

Gašenje radnih mesta u tehnološkim kompanijama

Kompanija TikTok ukida 60 radnih mesta u sektoru za oglašavanje i prodaju. U TikToku nisu naveli razlog otpuštanja desetina zaposlenih,…

.

Influenseri moraju biti svesni uticaja koji imaju na mlade

Gošća u prazničnom intervjuu Oradija bila je Ana-Marija Bagdal, na TikToku poznata kao Veseli Plamičak. Ana-Marija je pažnju privukla pre…

.

Velike tehnološke kompanije sve više troše na lobiranje u Briselu

Digitalna industrija troši više od 113 miliona evra godišnje na lobiranje u Briselu, pri čemu su rastu te sume u…

.

Ove aplikacije su najgora noćna mora za bateriju telefona

Aplikacije društvenih mreža, striming aplikcije i određene mobilne igre poznate su po tome što prazne baterije pametnih telefona.

.

Balkandad: Once you go Balkan - you never go back

Ukoliko vam je poznata rečenica "Ma kakav parsli bre?" onda ste sigurno čuli ili gledali Miloša Nedeljkova, poznatijeg kao Balkandad.…

.

Twitter dozvoljava reklamiranje kanabisa

Twitter je postala prva društvena mreža koja je dozvolila preduzećima koja se bave proizvodnjom kanabisa da reklamiraju svoje brendove i…

  • 10:45 Prava stvar
  • 11:00 Radio Grafiti
  • 12:00 Pre podne na O radiju
  • 12:30 Album nedelje
  • 12:45 Lampica

Anketa

U kojoj formi najčešće pratite Oradio?

Oradio logo