Lifestyle / Tehnologija
SOF: Hteo ili ne – svako je medij
Pre nekoliko godina Geri Vejnerčuk, autor knjige "AskGeryVee" iz dana u dan je ponavljao da svako od nas postaje medijska kuća onog trenutka kada se oglasi na društvenim mrežama.

Takozvani sadržaj "sa ulice", koji nije prošao uredničku ruku sve više utiče na percepciju realnosti, generiše javno mnenje, utiče na izbore – od kupovine do politike. Odluke se donose u nekoliko stotinki koliko je potrebno da se palcem pređe sa na sledeću objavu ili stori na Instagramu.
O tome koji su kriterijumi za merenje odgovora na digitalni sadržaj i kako zaraditi od vidljivosti na digitalnim platformama, moći će da se sazna i ove godine na festivalu SOF u Sloveniji. U Portorožu će 11. aprila Nik Gudman SOF-ovcima otkriti i šta se dogodilo sa radiom i kako je ponovo postalo kul slušati radio, digitalni radio.
Osim toga, na 28. SOF-u će dramatični performans imati Mark Adams, iz Kulta ekstremnih inovacija (Extreme Innovation Cult). On će pokazati kako evolutivni instinkt – izbeći bol, može da donese uspeh primenom u svakodnevnom radu.