Lifestyle / Tehnologija
SOF: Hteo ili ne – svako je medij
Pre nekoliko godina Geri Vejnerčuk, autor knjige "AskGeryVee" iz dana u dan je ponavljao da svako od nas postaje medijska kuća onog trenutka kada se oglasi na društvenim mrežama.
![.](/files/uploads/2019/03/sof.jpg)
Takozvani sadržaj "sa ulice", koji nije prošao uredničku ruku sve više utiče na percepciju realnosti, generiše javno mnenje, utiče na izbore – od kupovine do politike. Odluke se donose u nekoliko stotinki koliko je potrebno da se palcem pređe sa na sledeću objavu ili stori na Instagramu.
O tome koji su kriterijumi za merenje odgovora na digitalni sadržaj i kako zaraditi od vidljivosti na digitalnim platformama, moći će da se sazna i ove godine na festivalu SOF u Sloveniji. U Portorožu će 11. aprila Nik Gudman SOF-ovcima otkriti i šta se dogodilo sa radiom i kako je ponovo postalo kul slušati radio, digitalni radio.
Osim toga, na 28. SOF-u će dramatični performans imati Mark Adams, iz Kulta ekstremnih inovacija (Extreme Innovation Cult). On će pokazati kako evolutivni instinkt – izbeći bol, može da donese uspeh primenom u svakodnevnom radu.