Lifestyle / Tehnologija

Kampanja protiv Facebook oglasa

22.06.2020.

Na pozive organizacije koje se bave zaštitom građanskih prava da prekinu sa oglašavanjem na Facebooku odaziva se sve više kompanija.

.

Kako navodi CNET, cilj te inicijative je da natera Facebook da se više angažuje u borbi protiv govora mržnje i širenja lažnih vesti. Organizacije su pozvale kompanije da tokom jula obustave reklamne kampanje na najpopularnijoj svetskoj društvenoj mreži.

Kampanju pod nazivom #StopHateforProfit za sada su od velikih brenodva podržali proizvođači odeće The North Face i REI.

Pokretači inicijative žele da se deo od 70 milijardi dolara, koliko Facebook godišnje zaradi od reklama, preusmeri kao podrška žrtvama rasizma i govora mržnje.

Možda te još zanima:

.

TikTok kao simbol globalnog rata

Ako ste se rodili nakon 1995. godine, čestitamo, vi ste generacija Z. Politički ste angažovani i osvešćeni, ali samo na…

.

Instagram Reels kao konkurenciju TikToku

Tik Toku izgleda ozbiljno otkucava vreme slave

.

Da uvek budete aktuelni na Fejsbuku

Fejsbuk je dodao novu opciju koja će vas upozoriti ako pokušate da podelite staru vest. Ona će prikazati pop-up prozor sa…

.

Vikipedija činjenice na Fejsbuku?

Fejsbuk testira novu funkciju koja u nekim rezultatima pretrage prikazuje činjenične informacije sa Vikipedije, potvrdila je ova kompanija.

.

UK istražuje kako je Facebook kupio Giphy

Velika Britanija i Organizacija za zaštitu konkurencije istražuje Facebook zbog ove kupovine.

.

Kada moler postane "walls designer"

Da bi privukli što više kandidata, poslodavci radnim mestima koja nude daju zvučna imena. Tako je prodavac u trafici postao menadžer…

  • 00:00 Music Mix by Majkić
  • 05:00 Music Mix by Majkić
  • 11:00 Leto na O radiju

Anketa

Šta vam najviše nedostaje u "novoj normalnosti"?

Oradio logo