Lifestyle / Tehnologija
Stiže novi gejming proizvod na YouTube
YouTube testira novi gejming proizvod, pod nazivom "Playables" i biće dostupan za mobilne i desktop platforme.
Kako izveštava Wall Street Journal, Google razmatra mogućnost da onlajn igre postanu novi izvor zarade za YouTube. Prema navodima, ova popularna striming platforma je pozvala svoje zaposlene da testiraju novi proizvod pod nazivom Playables, koji korisnicima daje pristup onlajn igrama direktno na YouTube-u.
OBRATI PAŽNJU
Korisnici će moći da ih igraju na YouTube sajtu preko veb pregledača ili aplikacije, bilo da je u pitanju Android ili iOS uređaj. Iako izveštaj sugeriše da je trenutno dostupno nekoliko igara za testiranje, konkretno se pominje samo Stack Bounce. Radi se o arkadnoj igri, koja igračima omogućava da ruše slojeve cigli pomoću loptice koja odskače.
YouTube već zarađuje od striminga igara, ali bi mogućnost direktnog igranja na platformi donela dodatnu zaradu, u trenutku kada se beleži pad profita koji generiše reklamiranje, piše B92.
Izvor: B92.net