Lifestyle / Tehnologija
Nova invazija Snapchata u živote tinejdžera
Kako kažu osnivači kompanije, Snapchat je odlučio da napravi korak ka budućnosti.

Prvi potezi podrazumevaju da Snapchat stories stignu na Tinder i Houseparty, da se Snap reklame pojavljuju na aplikacijama drugih developera, pokretanje video gejming platforme, kreiranje novih programa koji bi trebalo da zadrže pažnju tinejdžera.
Nove strategije podrazumevaju i motivisanje korisnika da što više vremena provode na platformi, kroz nove interaktivne sadržaje koje ne mogu da se nađu na drugim platformama.
Kako prenosi The Verge, istina je da ideje koje se razviju u Snapu brzo stignu i na druge socijalne platforme, pa je kompanija već prilično doprinela istoriji online povezivanja, formiranju izgleda društvenih mreža, kroz kratkotrajne poruke, vertikalne video sadržaje, stories, AR sočiva i real-time mapama na kojima su lokacije drugih korisnika.
Ostaje da se vidi da li će i nove funkcije zabeležiti isti uspeh.