Lifestyle / Tehnologija
Microsoft izgleda kupuje Netflix
Microsoft bi mogao da doda Netflix na svoju šoping listu u 2023. godini, piše Rojters. Agencija navodi da izvršni direktor Satja Nadela planira dalje širenje kompanije i da je, od svog dolska na poziciju izvršnog direktora 2014. godine, na šoping listu dodao nekoliko giganata.
Sve je počelo sa igrom Majnkraft, koju je kompanija preuzela za 2,5 milijarde dolara. Kasnije je Majkrosoft kupio LinkedIn, zatim softver za prepoznavanje govora Nuance i na kraju je kao bomba odjeknula vest da kupuju studio Activision Blizzard za 69 milijardi dolara, koji stoji iza popularne franšize Call of Duty.
Prema rečima Rojtersa, Netflix je najverovatnije sledeći. Netflix i Microsoft već neko vreme imaju bliske odnose. Microsoft je glavni reklamni partner Netflixa, a predsednik Microsofta Bred Smit je član upravnog odbora striming giganta. Deo razloga za dogovor je da Microsoft želi da ponudi uslugu striminga video igara na više uređaja.
Netflix takođe ima planove vezane za gejming. Kompanija je ove godine pod rukovodstvom Rida Hejstingsa kupila Spry Fox, svoj šesti interni gejming studio. Postati deo Microsoftovog carstva povećalo bi te ambicije.
OBRATI PAŽNJU
Satja Nadela je pokazao spremnost da bude hrabar trgovac. Na osnovu toga, lako je verovati da će Microsoft sada sve svoje snage usmeriti na Netflix, zaključuje Rojters.
Izvor: Nova