...
TRENUTNO16:45 - 17:00Prava stvar

Društvo

Odlične ocene za Oradio u izveštaju KOMS-a o mladima u medijima

03.02.2022.

Krovna organizacija mladih Srbije (KOMS) predstavila je u četvrtak najnoviji izveštaj “Mladi u medijskom ogledalu 2021”. To je istraživanje koje se sprovodi već pet godina i prati medijsko izveštavanje i sadržaje o mladima i za mlade. U prethodnoj godini analizirani su mejnstrim i omladinski mediji, ali i društvene mreže i jutjub scena.

.

Što se tiče omladinskih medija, analiziran je sadržaj sa osam portala, među kojima je i naš Oradio, ali i Megafon, Mingl, Noizz, Omladinske novine, Vice, Youth vibes i Zoomer. Sadržaj koji je posmatran na tim platformama odnosi se na vakcinaciju, mentalno zdravlje i aktivizam mladih, a objavljen je u periodu od 1. januara do 30. septembra 2021. godine.

"Portal Oradio ističe se po nivou profesionalizma i multimedijalnosti. Teme koje su se našle u analiziranom korpusu odnosile su se na predrasude mladih prema vakcinaciji, na mlade koji su se odlučili na vakcinaciju, ali i na nedoumice koje postoje u vezi sa neželjenim reakcijama. Posebno se izdvajaju napori Oradija da kompleksna pitanja iz ovog domena predstavi na multimedijalni način", navodi se u istraživanju o izveštavanju Oradija o vakcinaciji.

Naš sadržaj je dobio pozitivne ocene i za sadržaje u vezi sa mentalnim zdravljem i aktivizmom mladih, te se tako u izveštaju navodi da je portal Oradija pokazao visok stepen profesionalnosti i diverziteta sadržaja koji tematizuju aktivizam kakav i dolikuje mediju koji je deo javnog servisa.

mladiumedojskom png

I ove godine su svi omladinski mediji pokazali mnogo veći senzibilitet za izveštavanje o mladima, za razliku od mejnstrim medija u kojima su mladi uglavnom prikazani u negativnom kontekstu, najviše kroz crnu hroniku. Ta rubrika je prisutna od povoda izveštavanja, preko tematike do konteksta. Na svaku vest o aktivizmu dođe 13 vesti iz crne hronike. 

Generalna sekretarka KOMS-s Miljana Pejić kaže da je cilj istraživanja uvid u to na koji način su mladi prikazani u javnosti, da li se ta slika poboljšava ili pogoršava i da li su mladi uopšte u medijima. 

Celo istraživanje možete naći na sajtu KOMS-a, a u sredu (10.02) u našoj emisiji “U kakvoj zemlji želim da živim?” govorićemo detaljnije o izveštavanju mejnstrim medija o mladima.

Tagovi

Možda te još zanima:

.

Prijavi se na program "1000 devojaka, 1000 budućnosti"

Njujorška akademija nauka (NYAS) raspisala je konkurs za mlade devojke između 13 i 17 godina u okviru programa "1000 devojaka,…

.

Prijavite se na Battle of Minds

Globalni program Battle of Minds namenjen mladima sa preduzetničkim idejama, održaće se i ove, 2022. godine, a prijave na konkurs za predstavnike…

.

Postani delegat Srbije u Ujedinjenim nacijama

Udruženje za Ujedinjene nacije Srbije od 2017. godine organizuje projekat "Omladinski delegati Srbije u Ujedinjenim nacijama“, koji obuhvata izbor dva omladinska…

.

Battle of Minds, takmičenje za studente

Globalni program Battle of Minds namenjen mladima sa preduzetničkim idejama, biće održan i ove godine, a prijave na konkurs za predstavnike iz…

.

Tajna privlačnosti IT sektora za studente

Prema najnovijim istraživanjima, većina studenata prilikom upisivanja fakulteta, odlučuje se za IT iz jednog razloga, a to je zarada. Iako…

.

Izlasci sve više luksuz

Izlasci nisu samo zabava, već predstavljaju i vid socijalizacije i osećaj pripadnosti društvu. U velikoj meri zavise od muzičkog ukusa,…

  • 16:20 Popodne na O radiju
  • 16:30 Tehnologija
  • 16:45 Prava stvar
  • 17:00 Pop up
  • 18:00 Popodne na O radiju

Anketa

Da li ste vratili život na podešavanja pre korone?

Oradio logo