...
TRENUTNO00:00 - 05:00Music mix by Anja

Muzika / Festivali

Nicky Romero: Škola te ne može naučiti di-džejingu

10.07.2016.

Holandski EDM di-džej, producent i vlasnik Protocol recording lejbla Nicky Romero nastupio je sinoć na Dance Areni i svojim setom doprineo već odličnom lajnapu bine. Mladi umetnik koji iza sebe ima saradnje sa nekim od najvećih imena sa mejnstrim scene odvojio je nekoliko minuta za O radio i sa našom novinarkom Leom porazgovarao o svojim počecima i spremnosti da pomogne mladim di-džejevima putem svoje producentske kuće.

.

Na samom početku karijere odlučio si da škola nije za tebe, te si radio kao barmen neko vreme. Koliko su tvoji početci bili zahtevni?

Završio sam školu, nisam odustao. Završio sam četiri godine za dve, maturirao sam pre roka jer sam tada smatrao da me ta škola ne može naučiti di-džejingu. Tada nije bilo škole za producente, postojale su škole za to ali moraš imati iskustva da bi znao da radiš posao, zato sam počeo da isprobavam. To sam radio, i kao konobar pre di-džejinga, ali na to gledam kao zabavan proces, kako se kaže started from the bottom.

Nakon toga si potpisao za prvi lejbl i sve je krenulo na bolje..

Pre šest, sedam godina kada sam ja počinjao bilo je drugačije. Industrija nije bila toliko razvijena, sada postoji Spotify, iMusic tada je postojao Beatport i to su bili bitniji mediji za didžejeve tamo je bio fokus. Tako da mi je bilo bitno da kroz lejbl plasiram pesme na te platforme.

Vlasnik si Protocol recordings lejbla koji otvoreno pomaže mladim di-džejevima, na šta najviše obraćate pažnju kada sarađujete sa di-džejevima u usponu?

Mnoge velike izdavačke kuće prave nepravedne ugovore, di-džejevi stavljaju svoje ime i sve na papir koji ograničava ljude da prave dobru muziku. Mi se fokusiramo na dobre izvođače, ali pravimo dobre ugovore. Ako neko želi da bude deo nas i da radi muziku, može ali ne radimo takve ugovore, pa je naš lejbl najbolji za mlade izvođače. Osim toga lepo je što možeš sam da odlučuješ.

L.K.

foto: Exit foto team

Možda te još zanima:

.

Konkurs za “Play @Exit”

EXIT i Visa otvaraju konkurs za autorske bendove i samostalne izvođače, koji će ove godine, na 25. izdanju EXIT-a imati…

.

Festivalska scena Srbije: U borbi za kvalitet i održivost

Kako izgleda festivalska scena u Srbiji i sa kakvim se izazovima suočava? O ovoj temi se razgovaralo na panelu u sklopu…

.

Perplexity je upravo učinio AI istraživanje jeftinim – šta to znači za industriju?

Kompanija Perplexity uzdrmala je AI tržište lansiranjem "Deep Research" alata, koji omogućava generisanje sveobuhvatnih istraživačkih izveštaja za samo nekoliko minuta…

.

Lufthansa: Klupski nastupi su stvarniji

Šestočlani bend Lufthansa, osnovan 2020. godine u Severnoj Makedoniji, već je postao značajan akter na regionalnoj muzičkoj sceni. Sastav čine…

.

Luka Rajić: Putovanje kroz kreativni proces

Debitantski album "Deca novog milenijuma" Luke Rajića, jednog od najperspektivnijih pop kantautora i izvođača na regionalnoj muzičkoj sceni, izlazi u…

.

Joker Out: Snovi se ostvaruju

Joker Out su uspeli za svega nekoliko godina da poruše sve granice. Jedan bend iz Slovenije je postao poznat širom…

  • 00:00 Music mix by Anja
  • 05:00 Music Mix by Bea
  • 10:00 Pre podne na O radiju

Anketa

Koji je put izlaska iz aktuelne društvene krize u Srbiji ?

Oradio logo