...
TRENUTNO12:30 - 12:45Album nedelje

Lifestyle / Web

PewDiePie održao reč i obrisao svoj YouTube kanal

12.12.2016.

Oni koji dugo i redovno prate YouTube verovatno su čuli za korisnika pod imenom PewDiePie, koji je jedan od najpopularnijih YouTubera, ako ne i najpopularniji na svetu. PewDiePie na godišnjem nivou zarađuje milione dolara, a sada ima i novo dostignuće - više od 50 miliona pretplatnika na svom kanalu.

.

PewDiePie je nedavno najavio da će, ukoliko dostigne brojku od 50 miliona pretplatnika, ugasiti i obrisati svoj kanal. Ispostavilo se da PewDiePie, osim toga što ume odlično da proda svoj sadržaj, ume još bolje i da troluje. Iako je popularni YouTuber održao reč i obrisao svoj kanal, ovo je uradio sa alternativnim YouTube kanalom pod imenom Jack Septic Eye. Ovaj kanal je takođe uspeo da prikupi impresivnih 13 miliona pretplatnika.

Mnogi su spekulisali da je razlog odluke za najavu i brisanje naloga, problem koji brojni YouTuberi već neko vreme imaju sa politikom koju vodi YouTube, a koja značajno utiče na zaradu kreatora sadržaja. Takođe, kada je najavio brisanje kanala, mnogi su spekulisali da PewDiePie nije smatrao da se isplati da zadrži svoj originalni kanal, jer je primetno da postoji veliki nesklad u broju pretplatnika i broju pregleda njegovih video klipova (neki od njegovih videa imaji samo oko pola miliona pregleda).

U svakom slučaju, ispostavilo se da je više od 50 miliona pretplatnika prevelika stvar da bi se olako odbacila, a svakako ima smisla odluka PewDiePie-a da zadrži svoj glavni, a obriše alternativni YouTube nalog.

Izvor: Ubergizmo

Možda te još zanima:

.

PewDiePie se vratio

Najpraćeniji jutjuber na svetu PewDiePie posle pauze od skoro mesec dana ponovo izbacuje video klipove.

.

PewDiePie pravi pauzu početkom sledeće godine

Iako je PewDiePie (Felix Kjellberg) rekao da će detaljnije objašnjenje doći kasnije, nagovestio je da bi to moglo da bude posledica prezasićenja. 

.

PewDiePie dostigao 100 miliona pretplatnika

Razvoj novih tehnologija omogućio je i razvoj novih zanimanja. Neka od najzastupljenijih jesu instagram influenseri i jutjuberi. Koliko su ova…

.

TikTok sa novim funkcijama sve više liči na YouTube

Čini se da TikTok želi da motiviše korisnike da objavljuju horizontalne video-snimke koji su duži od jednog minuta.

.

Kako je hrana osvojila društvene mreže?

Hrana je jednostavno deo svakodnevice. Bilo da sam spremaš nešto, naručuješ dostavu, jedeš u menzi... Samim tim je i priodno…

.

Moć jedne zemlje su ljudi

Italija, Španija, Egipat, Tunis, Francuska, Tajland egzotične su destinacije za putovanje. Ali, ne dovoljno ako pitate Beograđanina Iva Beserovca. Njegova…

  • 11:00 Radio Grafiti
  • 12:00 Pre podne na O radiju
  • 12:30 Album nedelje
  • 12:45 Lampica
  • 13:00 Pre podne na O radiju

Anketa

U kojoj formi najčešće pratite Oradio?

Oradio logo