...
TRENUTNO14:00 - 15:00Bluegrass

Lifestyle / Web

Fejsbuk zabranjuje senzacionalističke naslove

28.04.2016.

Fejsbuk je napokon odlučio da stane na kraj senzacionalističkim naslovima kojima smo preplavljeni, ne samo online, već generalno. 

.

Mnogi mediji imaju naslove koji su senzacionalniji nego sadržaj vesti, u cilju povećavanja broja klikova. To je posebno prisutno kada se te vesti dele na društvenim mrežama, poput Fejsbuka.

Ova kompanija je odlučila da "viralnost" vesti više ne određuje na osnovu broja klikova, nego na osnovu drugih relevantnijih faktora - poput toga koliko korisnik provodi vremena čitajući tu vest.

Kako prenosi sajt Wersm.com, na taj način će do vaše "personalizovane" naslovnice Fejsbuka stizati samo tekstovi na kojima su ljudi proveli najviše vremena.

Fejsbuk sa novim algoritmom namerava i da kazni one koji prečesto objavljuju sadržaj, pa će raditi na raznolikosti sadržaja.

Izvor: N1

Možda te još zanima:

.

Facebook News dostupan u SAD

S obzirom na to da sve veći broj ljudi tvrdi kako se primarno informiše preko Facebooka, ova društvena mreža je…

.

Uz Dragi Bravo lakše se čekaju bolji dani

Socijalna distanca dovela je do toga da se komunikacija potpuno premesti na internet. Tome se potpuno prilagodila i fejsbuk stranica…

.

Uzimanje pravde u svoje ruke dovodi do anarhije

Šta radiš kada si kivan na ono što se dešava oko tebe? Šta radiš kada vidiš da je neko uzeo…

.

Malo drugačiji Ručno pravljeni nakit

Ako vam instagram služi pretežno za gledanje mimova, gotovo je sigurno da vam je explore feed prepun ovakvog sadržaja. Ipak,…

.

Fejsbuk opet na sudu

Sinonim za društvenu mrežu Fejsbuk postala je sintagma "kršenje privatnosti." Kompanija je ponovo završila na sudu, ovoga puta je povod…

.

Koja ti je šifra na Fejsu?

Na koliko naloga koristite iste šifre? Da li ste znali da je na 23 miliona naloga širom sveta koji su…

  • 12:00 Leto na O radiju
  • 13:20 Gost O radija
  • 14:00 Bluegrass
  • 15:00 Leto na O radiju
  • 15:40 O tome se priča

Anketa

Da li planirate letovanje?

Oradio logo