...
TRENUTNO00:00 - 06:00Music mix by Anja

Lifestyle / Tehnologija

Zuckeberg i dalje kopira Snapchat

22.02.2017.

Od trentuka kada je osnivač Snapchata Evan Spiegel odbio da proda kompaniju Facebooku za tri milijarde dolara, Mark Zuckerberg pokušava u svoje druge aplikacije - Instagram, WhatsApp i Facebook - da integriše neke aspekte Snapchata. 

.

WhatsApp je tako u ponedjeljak predstavio opciju Status koja korisnicima omogućava objavljivanje fotografija, GIF-ova i video klipova. Te objave, koje funkcionišu na sličnom principu kao i Snapchatove "Priče", odnosno Stories, traju 24 sata pre nego što nestanu.

Ovaj potez predstavlja najnoviji napor Facebooka da imitira Snapchat, a dolazi nakon integracije Stories opcije u Instagram i stavljanja naglaska na fotografije u Messengeru.

Iako se imitacija smatra najuzvišenijim oblikom laskanja, direktori u WhatsAppu to što rade ne vide kao imitiranje. "Mi izrađujemo stvari jer se nadamo da će ljudi hteti da ih koriste", rekao je Randall Sarafa, rukovodilac proizvodima u WhatsAppu. "Ne razmišljamo o pravljenju stvari iz nekih drugih razloga".

Zvaničnici WhatsAppa i Snapchata nisu heli da komentarišu sličnost između opcija, ali iz Facebook Messenger tima stižu komentari da kamera danas sve više menja tastaruru.

"Sve više ljudi koristi Messenger i zbog toga želeli da napravimo bržu, jednostavniju i zabavniju aplikaciju za slanje fotografija i videa", kaže Jennifer Hakes iz Facebook Messenger tima.

Izvor:Jutarnji.hr

Možda te još zanima:

.

Može li humor da proda baš sve?

Svakog dana, svakog minuta, okruženi smo brojnim reklamama, na različitim društvenim mrežama, od kojih veliku većinu samo preskočimo. Ona manjina,…

.

Koliko je bukstagram promenio percepciju književnosti?

Bukstagram se kao trend na globalnom nivou pojavio pre nekih desetak godina, u vreme kada je Instagram nezadrživo jurio ka…

.

Instagram prikazuje prijateljima koje ste Reels video zapise lajkovali

Instagram uvodi novu funkciju koja omogućava korisnicima da vide koje Reels video zapise su njihovi prijatelji lajkovali ili komentarisali. Ova…

.

Prepoznavanja lica suzbija lažne oglase s poznatim ličnostima

Kompanija Meta je najavila da će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi suzbila lažne oglase koji koriste slike poznatih ličnosti…

.

Meta rešava engagement bait problem na platformi Threads

Meta radi na rešavanju problema sa "engagement bait" postovima na Threads platformi, rekao je šef Instagrama Adam Mozeri. Engagement bait,…

.

Važne su lepe stvari ali ne smemo okretati glavu od onih loših

Dizajner Miroslav Živanov mnogima je poznatiji pod svojim Instagram imenom @thedancingis_good. On na ovoj društvenoj mreži redovno deli kreativne vizuale…

  • 00:00 Music mix by Anja
  • 06:00 Music Mix by Bea
  • 11:00 Radio Gruvanje

Anketa

Koji je put izlaska iz aktuelne društvene krize u Srbiji ?

Oradio logo