...
TRENUTNO21:00 - 00:00Music Mix by Bea

Lifestyle / Tehnologija

Zarade influensera na Instagramu rastu iz godine u godinu

20.11.2019.

Prosečna cena sponzorisane objave na Instagramu porasla je u proteklih pet godina za više od deset puta - sa 134 na 1.642 dolara, a slično je na drugim društvenim mrežama.

.

Kako piše Buissnes Insider, glavni razlog za to je činjenica da su veliki brendovi prepoznali influensere na društvenim mrežama kao odličan kanal za plasiranje reklama. Iznosi koji se troše na reklamiranje putem Instagrama su naglo povećani 2016. godine. Podsetimo, te godine je uvedena opcija Instagram Story. Tada su osim sponzorisanih fotografija, influenseri počeli da prodaju i sponzorisane "priče", na šta su oglašivači odlično reagovali.

Istraživanje marketinške agencije Izea pokazuje da je broj sponzorisanih objava na svim društvenim mrežama porastao za 150 posto u odnosu na proteklu godinu. Predviđa se da će u 2020. godini na ovaj vid oglašavanja biti potrošeno oko deset milijardi dolara.

Možda te još zanima:

.

Florida zabranjuje pristup društvenim mrežama

Guverner Floride Ron DeSantis potpisao je zakon kojim se deci mlađoj od 14 godina zabranjuje pristup društvenim mrežama. Takođe, za…

.

Tajna igra s prijateljima

Instagram se redovno ažurira i dobija nove opcije. Jedna od njih je i skrivena igra kojoj se može pristupiti samo…

.

Petnaest minuta da ispraviš grešku

Instagram je uveo novu opciju koja korisnicima omogućava uređivanje direktnih poruka 15 minuta nakon slanja. To podrazumeva ispravljanje gramatičkih grešaka,…

.

Zbog čega su pali Fejsbuk, Instagram i Mesindžer

U utorak je došlo do prekida rada Meta aplikacija za milione korisnika širom sveta. Ljutiti korisnici su se iznenada povukli sa svojih…

.

Smanjuje se upotreba TikToka

TikTok je prošle godine bio na prvom mestu kada je u pitanju broj preuzimanja, ali nije bio prva i po…

.

Uvode se ograničenja za Facebook i Instagram

Kompanija Meta najavila je primenu novih ograničenja pristupa određenim sadržajima za adolescente na Facebooku i Instagramu, kako bi promovisala "bezbednu…

Anketa

U kojoj formi najčešće pratite Oradio?

Oradio logo