...
TRENUTNO16:00 - 22:00Music mix by Anja

Lifestyle / Tehnologija

Zarade influensera na Instagramu rastu iz godine u godinu

20.11.2019.

Prosečna cena sponzorisane objave na Instagramu porasla je u proteklih pet godina za više od deset puta - sa 134 na 1.642 dolara, a slično je na drugim društvenim mrežama.

.

Kako piše Buissnes Insider, glavni razlog za to je činjenica da su veliki brendovi prepoznali influensere na društvenim mrežama kao odličan kanal za plasiranje reklama. Iznosi koji se troše na reklamiranje putem Instagrama su naglo povećani 2016. godine. Podsetimo, te godine je uvedena opcija Instagram Story. Tada su osim sponzorisanih fotografija, influenseri počeli da prodaju i sponzorisane "priče", na šta su oglašivači odlično reagovali.

Istraživanje marketinške agencije Izea pokazuje da je broj sponzorisanih objava na svim društvenim mrežama porastao za 150 posto u odnosu na proteklu godinu. Predviđa se da će u 2020. godini na ovaj vid oglašavanja biti potrošeno oko deset milijardi dolara.

Možda te još zanima:

.

Može li humor da proda baš sve?

Svakog dana, svakog minuta, okruženi smo brojnim reklamama, na različitim društvenim mrežama, od kojih veliku većinu samo preskočimo. Ona manjina,…

.

Koliko je bukstagram promenio percepciju književnosti?

Bukstagram se kao trend na globalnom nivou pojavio pre nekih desetak godina, u vreme kada je Instagram nezadrživo jurio ka…

.

Instagram prikazuje prijateljima koje ste Reels video zapise lajkovali

Instagram uvodi novu funkciju koja omogućava korisnicima da vide koje Reels video zapise su njihovi prijatelji lajkovali ili komentarisali. Ova…

.

Prepoznavanja lica suzbija lažne oglase s poznatim ličnostima

Kompanija Meta je najavila da će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi suzbila lažne oglase koji koriste slike poznatih ličnosti…

.

Meta rešava engagement bait problem na platformi Threads

Meta radi na rešavanju problema sa "engagement bait" postovima na Threads platformi, rekao je šef Instagrama Adam Mozeri. Engagement bait,…

.

Važne su lepe stvari ali ne smemo okretati glavu od onih loših

Dizajner Miroslav Živanov mnogima je poznatiji pod svojim Instagram imenom @thedancingis_good. On na ovoj društvenoj mreži redovno deli kreativne vizuale…

  • 14:00 Umologija
  • 15:00 Akademac
  • 16:00 Music mix by Anja
  • 22:00 Floating Sounds

Anketa

Koji je put izlaska iz aktuelne društvene krize u Srbiji ?

Oradio logo