Lifestyle / Tehnologija
Youtube namerno smara reklamama
Youtube kaže da želi da isfrustrira slušaoce muzike tako što će im plasirati more reklama između pesama. To je nedavno izjavio direktor ove kompanije, zadužen za muziku, Lior Koen. On je rekao da će ta poplava reklama pogoditi ljude koji Youtube koriste kao servis za slušanje muzike.
Komentari direktora Koena dolaze u vreme kada kompanija Youtube planira da lansira novi muzički portal sličan servisima poput Spotify, Itunes ili Amazona. Koen je rekao da čovek ne može biti sretan kada mu posle pesme "Stairway to heaven" uleti reklama, ali to je način da se iziritiraju korisnici kako bi uskoro počeli da plaćaju za neometano slušanje muzike na Youtube-u.
Reklame će naročito pogađati ljude koji na Youtube-u slušaju muziku duge vremenske periode. Youtube prelaskom na plaćanje i konstantnim reklamnim bombardovanjem pokušava da ućutka kritičare koji ih optužuju da nudi korisnicima previše besplatne muzike i time ubija muzičku industriju.