...
TRENUTNO05:00 - 10:00Music mix by Marko

Lifestyle / Tehnologija

YASSERSTAIN- SINONIM ZA JUTJUB BLOGING

28.11.2014.

Skečevi po meri naše publike

"Pre godinu dana sam imao milion pregleda, a sada 14 miliona. To se sada tek aktiviralo na Balkanu, tek sada počinje to da prati omladina. Fidbekovi koje uglavnom dobijam od pratilaca su “kad će novi video?” i ako ga postavim u ponedeljak, u ponedeljak dva minuta posle objave opet postave isto pitanje: “kad će novi video?” Deca očekuju da će sve u momentu da se stvori kad oni to žele. Ne shvataju da treba dosta vremena da se jedan klip napravi" - Milan Inić

.

Milan Inić, omladini poznatiji kao Yasserstain, trenutno je najpopularniji jutjuber u Srbiji, čiji kanal ima čak 14 miliona pratilaca. Klipovi mu se sastoje od zanimljivih, komičnih skečeva koji su pravljeni uglavnom po meri osnovoškolaca i srednjoškolaca. U svojim skečevima se trudi da, pored zabavnog sadržaja, ubaci i edukativni deo koji će odgovarati njegovoj publici. Milanov jutjub kanal sadrži nekoliko serijala na kojima aktivno radi, kao što su “5 stvari koje mrzim kod...” , “Stvari koje niko ne izgovara”, a od decembra najavljuje i novi projekat.

Kako se rodila ideja da se baviš jutjub skečevima u Srbiji?

- Počeo sam 2008. da pratim klasične jutubere koji su snimali skečeve poput mojih i to je za mene bilo fascinantno. Neko ko nije sa televizije ili iz filmske industrije može da napravi nešto što ljudi gledaju. Meni je oduvek bio san da tako nešto radim i da imam, ne bih rekao publiku, nego nekog ko može da vidi moj rad.  Ja sam  pre pet godina započeo to radi sebe i tadašnja publika su mi bili bliži prijatelji i porodica i nisam uopšte mislio da ću jednog dana dostići 14 miliona pregleda.

Koji su problemi s kojima se često susrećeš?

- Problem mi je uvek vreme, odnosno vreme i raspoloženje, pošto se nekad nađe vremena ali uopšte nisam raspoložen da snimim neki skeč. Eto, ja sam svoj najveći problem!

Koliko se menjala ekipa od početka do danas?

- Sad je bilo pet godina našeg kanala i od tad se postava dosta promenila. Prvenstveno su tim činili moji drugari iz osnovne škole ali sada sam našao pravo društvo koje sam upoznao u gimnaziji. Voljni su da sarađuju sa mnom i da zajedno snimamo. Sada imam ekipu koju čini možda čak i do dvadesetoro njih koji se uvek smenjuju, što mi jako dobro dođe jer ne zavisim više od toga da li ću imati nekog da mi glumi u skečevima.

Kako izgledaju druženja sa tvojim vernim pratiocima?

- To je zapravo veoma zabavno ako se gleda sa strane ali je nama to postalo naporno zbog toga što se zapravo dosta njih i pojavi! Poslednje okupljanje je bilo u Beogradu u septembru gde se pojavilo 2.000 ljudi i to je bilo daleko više od naših očekivanja. Međutim, došlo je toliko dece i tinejdžera koji su hteli da se slikaju i da odgovaramo na njihova pitanja. Problem je bio što nije postojao red i njihovi roditelji su preuzeli ulogu telohranitelja jer su bukvalno naskakali na nas. Bilo je lepo iskustvo iako se nikad nisam tako preznojao u životu (smeh). Pogotovo je bila interesantna naša mala turneja po Srbiji koja se organizovala tokom letnjeg raspusta. Uzeli smo mesečnu kartu za voz i obišli jedno sedam, osam gradova po Srbiji, čak smo i do Niša išli.

Imaš priliku da dobijaš direktni fidbek preko jutjub kanala ali i fejsbuka. Koje fidbeke najčešće dobijaš ?

- Fidbekovi koje uglavnom dobijam od pratilaca su “kad će novi video?” i ako ga postavim u ponedeljak, u ponedeljak dva minuta posle objave opet postave isto pitanje “kad će novi video?” Deca očekuju da će sve u momentu da se stvori kad oni to žele. Ne shvataju da treba dosta vremena da se jedan klip napravi. Ja mogu da napravim novi klip svaki dan ali mislim da je ovde bitniji kvalitet nego kvantitet.

Koji su to projekti na kojima trenutno radiš ili planiraš da radiš?

- Trenutno se trudimo da izbacujemo svake nedelje nove epizode naših serijala. Od decembra planiramo da uradimo projekat u našem novom studiju koji trenutno pravimo. To će biti kao neki podkast ali na zabavan način gde ćemo novoj generaciji osnovoškolaca prikazati koji su to sadržaji na kojima smo mi odrasli, kao na primer Cartoon Network crtaći iz devedestih, i stare porodične serije kao što je “Puna kuća”.

Kako zamišljaš svoj jutjub kanal za 5 godina?

- Pre godinu dana sam imao milion pregleda, a sada 14 miliona. To se sada tek aktiviralo na Balkanu, tek sada počinje to da prati omladina. Cilj mi je da održimo kvalitet našeg kanala, pošto dosta njih sada pokušava da napravi svoj jutjub kanal, da li zbog slave ili novca, koji inače uopšte ne postoji na jutjubu (smeh). Želim da ostanemo originalni i kada bi me neko pitao gde sebe vidim za par godina, odgovorio bih: “pa, u ogledalu (smeh)”.

Lea Kotlica

Možda te još zanima:

.

KOMS pokreće školu za buduće jutjubere

Jutjub godinama unazad predstavlja jedan od glavnih izvora informisanja mladih, ali i perspektivan prostor za razvoj karijere. Zbog toga je…

.

Forbes: Osmogodišnjak najbolji youtube kreator u 2019. godini

Sadržaji sa kanala osmogodišnjeg Ryan-a iz Teksasa, u kojima se uglavnom ocenjuju igračke, zaradili su 26 miliona dolara u 2019. godini.…

.

PewDiePie pravi pauzu početkom sledeće godine

Iako je PewDiePie (Felix Kjellberg) rekao da će detaljnije objašnjenje doći kasnije, nagovestio je da bi to moglo da bude posledica prezasićenja. 

.

Šta donosi Jutjub Premium?

Pounuda premium strimig servisa koji su dostupni u našoj zemlji raste. U toku ove godine, pojavio se i Jutjub Premium.…

.

You Tube Rewind ponovo razočarao

Prošlogodišnji You Tube Rewind video oborio je rekorde u broju dislajkova, pa su u ovoj društvenoj mreži odlučili da ove…

.

Koje se muzičke striming platforme slušaju u Srbiji?

Prošlo je vreme kaseta, prošlo je i vreme CD-ova, došlo je vreme muzičkih striming platformi. Aplikacije koje na vaš telefon…

  • 00:00 Music Mix by Bea
  • 05:00 Music mix by Marko
  • 10:00 Pre podne na O radiju
  • 11:00 Dnevna soba

Kalendar događaja

Januar 2020.
PonUtoSreČetPetSubNed
  
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  

Anketa

Koliko verujete u horoskop?

Oradio logo