...
TRENUTNO21:00 - 00:00Music Mix by Bea

Lifestyle / Tehnologija

Veštačka inteligencija kao HR

04.10.2019.

Veštačka inteligencija (AI) i tehnologija skeniranja lica prvi put se koristi u razgovorima za posao, u Velikoj Britaniji, a verovatno i u Evropi, kako bi se identifikovali najbolji kandidati. Tehnologiju je već prihvatilo 700 kompanija širom sveta, uključujući Hilton, Unilever, Urban Outfitters i Vodafone, a kako se navodi, do sada je na ovaj način obavljeno više od 100.000 razgovora za posao u Velikoj Britaniji.

.

Kako prenosi DailyMail, softver koji je razvila američka kompanija HireVue, analizira jezik i ton i beleži izraze lica kandidata dok odgovaraju na unapred određeni niz pitanja snimajući odgovore uz pomoć kamere računara ili mobilnog telefona.

Tehnologija radi pomoću algoritma kojim procenjuje 15-minutni video zapis kandidata, dok je sam algoritam obučen na osnovu 25.000 podataka prikupljenih iz prethodnih intervjua onih koji su prošli selekciju i koji su se pokazali dobri u poslu.

Telegraph prenosi izjave nekih skeptičnih akademika koji smatraju da algoritmi mogu biti naklonjeniji onim kandidatima koji se dobro snalaze prilikom video intervjua, što ne znači da će biti dobri i na poslu. HireVue, međutim, navodi da većinu zaključaka o osobama donosi na temelju jezika i izražavanja. Njihovi sistemi obave oko milion AI video intervjua za 90 dana, a dostupni su na preko 30 jezika.

Možda te još zanima:

.

Letnja škola Festivala pomirenja

Letnja škola u okviru Festivala pomirenja “Dare to reconcile: Building peace on the ruins of history” biće održana od 20.…

.

Toksična pozitivnost ugrožava našu emocionalnu otpornost

Da li je čaša polupuna ili poluprazna? Ili je možda sa čašom sve u redu, bez obzira na to koliko…

.

Reciklažom do nagrada

Reciklomati su aparati u koje možete da odložite određenu ambalažu, najčešće pet, limenke, staklo i tetrapak i koji vas nagrađuju…

.

Daze: Od kaver benda do Hali Gali kompilacije

Priliku da se njihova pesma "A ti, da ti" nađe na, sada već kultnoj, kompilaciji Hali Gali 2, koja predstavlja presek…

.

Dugo putovanje kroz mrak u digitalnu diktaturu

Plaše li vas kamere za prepoznavanje lica koje niču po banderama zadnjih godina? 

.

Menstrualni proizvodi - neophodnost, a ne luksuz

Dok cene menstrualnih proizvoda rastu, u Srbiji i dalje nemamo podatke o rasprostranjenosti problema menstrualnog siromaštva.

Anketa

U kojoj formi najčešće pratite Oradio?

Oradio logo