...
TRENUTNO05:00 - 10:00Music mix by Anja

Lifestyle / Tehnologija

Sve je više onih koji vesti konzumiraju na TikToku

27.10.2022.

Istraživanje kompanije Pew Research Center pokazuje da je sve veći broj Amerikanaca koji ističu da vesti pronalaze i čitaju na mreži TikTok. Zanimljivo je da iz istraživačke kompanije navode da je pomenuta statistika u suprotnosti sa onim što beleže ostale društvene mreže, gde je konzumiranje vesti ili opalo ili ostalo približno isto poslednjih godina.

.

Istraživanje je pokazalo da se broj odraslih Amerikanaca, koji tvrde da redovno konzumiraju vesti na TikToku, više nego utrostručio. Tako je sa tri procenta iz 2020. godine taj broj porastao na 10 procenata u 2022. godini.

TikTok je platforma i društvena mreža za razmenu videa, a posebno je popularna među tinejdžerima i mlađim korisnicima. Dve trećine njih je istaklo da servis koriste na neki način.

Oko četvrtine Amerikanaca u starosnoj grupi do 30 godina (njih 26 odsto) kaže da na TikToku redovno čitaju vesti. Deset odsto onih u dobi od 30 do 49 godina kaže isto, četiri posto među njima su od 50 do 64 godine i samo je jedan procenat onih od 65 i više godina.

Za potrebe istraživanja o konzumiranju vesti na TikToku, Pew Research Center je anketirao 12.147 odraslih Amerikanaca, u periodu od 18. jula do 21. avgusta, metodom slučajnog uzorka.

Izvor: www.vesti-online.com

Tagovi

Možda te još zanima:

.

TikTok sa novim funkcijama sve više liči na YouTube

Čini se da TikTok želi da motiviše korisnike da objavljuju horizontalne video-snimke koji su duži od jednog minuta.

.

Smanjuje se upotreba TikToka

TikTok je prošle godine bio na prvom mestu kada je u pitanju broj preuzimanja, ali nije bio prva i po…

.

Gašenje radnih mesta u tehnološkim kompanijama

Kompanija TikTok ukida 60 radnih mesta u sektoru za oglašavanje i prodaju. U TikToku nisu naveli razlog otpuštanja desetina zaposlenih,…

.

Influenseri moraju biti svesni uticaja koji imaju na mlade

Gošća u prazničnom intervjuu Oradija bila je Ana-Marija Bagdal, na TikToku poznata kao Veseli Plamičak. Ana-Marija je pažnju privukla pre…

.

Velike tehnološke kompanije sve više troše na lobiranje u Briselu

Digitalna industrija troši više od 113 miliona evra godišnje na lobiranje u Briselu, pri čemu su rastu te sume u…

.

TikTok ubacuje Wikipedia isečke

Korisnici TikTok-a, posebno mladi ljudi, sve više tretiraju tu aplikaciju kao pretraživač da bi pronašli sve, od obližnjih restorana do…

  • 00:00 Music Mix by Bea
  • 05:00 Music mix by Anja
  • 10:00 Pre podne na O radiju
  • 10:10 Pesma dana

Anketa

U kojoj formi najčešće pratite Oradio?

Oradio logo