Lifestyle / Tehnologija
Samsung vs Apple borba ne prestaje
Jedan od najboljih načina za 'uništavanje' konkurencije definitivno je ruganje. Kompanija Samsung upravo na ovaj način pokušava da dominira na polju tehnologije, te su napravili šest različitih reklama u kojima ismevaju Apple uređaje.
Prve tri reklame koje je kompanija Samsung objavila, svele su na ruganje sporijoj LTE vezi kod iPhone-a, ali i na ismevanje zbog nedostatka brzog punjenja. Međutim, Samsung je doneo i tri nove reklame koje imaju drugačije zamerke, ali potpino istu poentu - nadjačati konkurenciju.
Nešto pre same najave Note 9-ke, Samsung je i svoje nove reklame ponovo bazirao na nedostatku kvaliteta konkurencije. Kao glavnu karakteristiku svojih reklama, izdvojili su pitanja korisnika na App store-u, pa su zbog imena Apple genius, svojim reklamama dali ime "Ingenius".
U prvoj reklami ismejali su Apple-ov nedostatak multitaskinga na iPhone uređajima, u drugoj problem nedostatka memorijske kartice, dok su u trećoj ismejali i Notch, zato što Notch na iPhone X uređaju 'krade' deo video zapisa kada korisnici žele da ih gledaju preko celog ekrana.
Koliko je fer i korektno umesto svojih kvaliteta naglašavati nedostatke tuđih - procenite sami. Ono što je činjenica, jeste da su sve reklame jako zanimljive.