...
TRENUTNO05:00 - 10:00Music Mix by Bea

Lifestyle / Tehnologija

Meta štiti tinejdžere od oglašivača

17.01.2023.

Fejsbuk i Instagram ce pooštriti ograničenja koja se odnose na podatke o tinejdžerima, kako firme ne bi mogle da ih koriste za usmeravanje oglasa ka toj populaciji, saopštila je matična kompanija platforme, Meta.

.

Od februara oglašivači više neće moći da vide pol mladih korisnika ili vrstu njihovih postova, kao način usmeravanja oglasa na tu kategoriju, rekli su u kompaniji. Meta je,potvrdila da će u martu biti uvedene nove kontrole koje će tinejdžerima omogućiti da uđu u podešavanja obe aplikacije i izaberu da manje vide određene vrste reklama. Kako je navedeno, zahvaljujući pojačanim ograničenjima, samo starost i lokacija korisnika će se koristiti za prikazivanje reklama.

Mnogi aktivisti koji se bave bezbednošću na mreži kažu da platforme društvenih mreža moraju da učine više da kontrolišu vrste reklama koje se prikazuju mlađim korisnicima. Neprikladni oglasi mogu da izazovu isto toliko štete kao i uvredljivi sadržaji koje postavljaju drugi korisnici.

“Kao deo našeg kontinuiranog rada na tome da naše aplikacije budu prikladne za uzrast tinejdžera, unosimo dalje izmene u njihova iskustva sa oglasima. Shvatamo da tinejdžeri nisu nužno osposobljeni kao odrasli da donose odluke o tome kako se njihovi onlajn podaci koriste za oglašavanje,“ objavila je Meta na svom blogu.


Meta je ranije uvela ograničenja koja sprečavaju oglašivače da ciljaju tinejdžere sa oglasima na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti, a iz kompanije poručuju da su najnovija ažuriranja došla kao posledica istraživanja o ovom pitanju i stručne analize, kao i globalne regulative.

Izvor: Nova


Tagovi

Možda te još zanima:

.

Novi trendovi i stari patrijarhat na mrežama

Na društvenim mrežama su u poslednje vreme sve popularniji sadržaji koji u pozitivnom svetlu pričaju o tradicionalnim rodnim ulogama i…

.

Kako je hrana osvojila društvene mreže?

Hrana je jednostavno deo svakodnevice. Bilo da sam spremaš nešto, naručuješ dostavu, jedeš u menzi... Samim tim je i priodno…

.

Influenseri moraju biti svesni uticaja koji imaju na mlade

Gošća u prazničnom intervjuu Oradija bila je Ana-Marija Bagdal, na TikToku poznata kao Veseli Plamičak. Ana-Marija je pažnju privukla pre…

.

Jutjub danas: Kako biti kratak, jasan i glasan?

Tokom godina, Jutjub se dosta promenio - od platforme koja omogućava puko deljenje snimaka tokom godina je evoluirao u svojevrsnu…

.

Društvene mreže dužne su da spreče širenje mizoginije i seksizma

Influenseri koji otvoreno iskazuju i promovišu mizogine i seksističke stavove mogu uticati na mišljenje mladih o rodnoj ravnopravnosti, te na…

.

Svet ostaje bez interneta - a šta vi radite?

Mada nam je internet dostupan tek nekoliko decenija, čini se da je celo čovečanstvo postalo zavisno od ove "mreže svih…

  • 00:00 Music mix by Anja
  • 05:00 Music Mix by Bea
  • 10:00 Pre podne na O radiju
  • 10:10 Pesma dana

Anketa

U kojoj formi najčešće pratite Oradio?

Oradio logo