...
TRENUTNO00:00 - 06:00Music mix by Anja

Lifestyle / Tehnologija

Instagram u senci Vera

05.03.2018.

Društvena mreža Vero, prisutna je već tri godine, međutim u poslednjih nekoliko nedelja doživela je svetsku popularnost. Vero je 2015. godine pokrenuo Ayman Hariri, milioner, biznismen i sin bivšeg premijera Libana, Rafika Haririja, a kao razlog za njeno pokretanje naveo je frustriranost brojnim reklamama na Facebooku i Instagramu.

.

Osmišljena da bude u potpunosti bez reklama, omogućava korisnicima da dele fotografije, dodaju linkove, kao i da preporučuju filmove, serije, knjige i emisije svojim prijateljima, a mnogi je smatraju opasnom konkurencijom Instagramu.

Nakon što se pojavilo neverovatno interesovanje oko Vera, ova društvena mreža stigla je blizu broja od tri miliona korisnika, a samo nedelju dana ranije nije bila ni među prvih 1.500 najpopularnijih aplikacija na App Store-u.

Iako nije poznato šta je tačno uticalo na naglu popularnost nove društvene mreže, spekulicije su da se deo može pripisati i frustriranosti korisnika Instagrama promenom algoritma te društvene mreže. Vero je na početku trebalo da bude besplatan samo za prvih milion korisnika, a nakon toga je plan bio da se plaća neka vrsta pretplate kako bi se osiguralo da društvena mreža ostane bez reklama. Ipak, zbog velikog interesa, odlučeno je da će Vero ostati besplatan do daljnjeg.

Možda te još zanima:

.

Može li humor da proda baš sve?

Svakog dana, svakog minuta, okruženi smo brojnim reklamama, na različitim društvenim mrežama, od kojih veliku većinu samo preskočimo. Ona manjina,…

.

Koliko je bukstagram promenio percepciju književnosti?

Bukstagram se kao trend na globalnom nivou pojavio pre nekih desetak godina, u vreme kada je Instagram nezadrživo jurio ka…

.

Instagram prikazuje prijateljima koje ste Reels video zapise lajkovali

Instagram uvodi novu funkciju koja omogućava korisnicima da vide koje Reels video zapise su njihovi prijatelji lajkovali ili komentarisali. Ova…

.

Prepoznavanja lica suzbija lažne oglase s poznatim ličnostima

Kompanija Meta je najavila da će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi suzbila lažne oglase koji koriste slike poznatih ličnosti…

.

Meta rešava engagement bait problem na platformi Threads

Meta radi na rešavanju problema sa "engagement bait" postovima na Threads platformi, rekao je šef Instagrama Adam Mozeri. Engagement bait,…

.

Važne su lepe stvari ali ne smemo okretati glavu od onih loših

Dizajner Miroslav Živanov mnogima je poznatiji pod svojim Instagram imenom @thedancingis_good. On na ovoj društvenoj mreži redovno deli kreativne vizuale…

  • 00:00 Music mix by Anja
  • 06:00 Music Mix by Bea
  • 11:00 Radio Gruvanje

Anketa

Koji je put izlaska iz aktuelne društvene krize u Srbiji ?

Oradio logo