Lifestyle / Tehnologija
Instagram u senci Vera
Društvena mreža Vero, prisutna je već tri godine, međutim u poslednjih nekoliko nedelja doživela je svetsku popularnost. Vero je 2015. godine pokrenuo Ayman Hariri, milioner, biznismen i sin bivšeg premijera Libana, Rafika Haririja, a kao razlog za njeno pokretanje naveo je frustriranost brojnim reklamama na Facebooku i Instagramu.
Osmišljena da bude u potpunosti bez reklama, omogućava korisnicima da dele fotografije, dodaju linkove, kao i da preporučuju filmove, serije, knjige i emisije svojim prijateljima, a mnogi je smatraju opasnom konkurencijom Instagramu.
Nakon što se pojavilo neverovatno interesovanje oko Vera, ova društvena mreža stigla je blizu broja od tri miliona korisnika, a samo nedelju dana ranije nije bila ni među prvih 1.500 najpopularnijih aplikacija na App Store-u.
Iako nije poznato šta je tačno uticalo na naglu popularnost nove društvene mreže, spekulicije su da se deo može pripisati i frustriranosti korisnika Instagrama promenom algoritma te društvene mreže. Vero je na početku trebalo da bude besplatan samo za prvih milion korisnika, a nakon toga je plan bio da se plaća neka vrsta pretplate kako bi se osiguralo da društvena mreža ostane bez reklama. Ipak, zbog velikog interesa, odlučeno je da će Vero ostati besplatan do daljnjeg.