...
TRENUTNO17:00 - 00:00Music Mix by Majkić

Lifestyle / Tehnologija

Glasovno upravljanje reklamama

17.04.2019.

Šta vas najviše nervira kada gledate tv program ili slušate radio? Da pogađamo? Ne moramo, znamo. Reklame. Ali naravno, tehnologija je i tome doskočila. O tehnologiji glasom aktiviranih reklama biće reči na regionalnoj konferencji o medijskim trendovima Sempl, koja će biti održana 29-30. novembra u Sloveniji. 

.

Za sada reč je samo o radijskom programu. Radio oglasi se emituju kako bi stigli do slušaoca ali Pandorini novi glasovni oglasi pružiće mogućnost da se glasovno izjasne - žele li više informacija o oglašenom proizvodu ili pak žele da preskoče oglas ako im to nije zanimljivo.

Umesto da emituje poruku oglašivača, interaktivni glasovni oglas može da pita slušaoca da li želi da sazna više o proizvodu. Na primer, oglas o novom pametnom telefonu može uključivati verbalni poziv na akciju pozivajući slušaoce da saznaju o njegovim karakteristikama. Slušalac bi glasno odgovorio na oglas kako bi dobio više informacija. Oni bi mogli da odgovore negativno kako bi preskočili oglas.

Za razliku od web-oglasa i oglasa za mobilne uređaje - koji se mogu meriti brojem prikazivanja i klikova - tradicionalne audio oglase nije moguće kliknuti. To znači da oglašivači ne znaju koliko ljudi je čulo oglas, kasnije potražilo više informacija ili kupilo proizvod. Interaktivni glasovni oglasi mogu to promeniti. I stižu u vreme kada se potrošači osećaju prijatno u interakciji sa glasovnim asistentima, uključujući one na pametnim zvučnicima kao što su Amazon Echo, na pametnim telefonima, kao i kod Siri na iPhone-u.

Za Pandoru, ideja je da njeni oglašivači mogu da ciljaju slušaoce koji ponekad nisu u mogućnosti da reaguju - na primer, kada su u teretani, voze ili kuvaju. Tada oni ne mogu da kliknu ili dodirnu oglase, ali od sada bi mogli da mu se direktno obrate.

Pandora ne deli detalje o svojoj strategiji oglašavanja sa glasom, ali će verovatno ići dublje kada se testovi pokrenu kako bi popunili praznine za potencijalne oglašivače. Firma je potvrdila da ima ugovor o testiranju interaktivnih glasovnih oglasa u kojima slušaoci učestvuju tako što se obrate reklamama. Test pokreće firma Instreamatic, a beta verzija će biti lansirana kasnije ove godine.

Možda te još zanima:

.

Remi: U redu je da kažeš "nisam dobro"

Vreme pandemije je nešto na šta ne možemo da utičemo, ali nas to ne sprečava da se izrazimo, budemo kreativni…

.

Vredi pročitati: Kintsugi Tijela

Nekako se uvek čini da leti pročitamo najviše knjiga. Možda i zbog viška vremena koje volimo da utrošimo u neko…

.

Povratak korone: Kome verovati?

Poslednjih meseci je zaista izlišno govoriti o tome koliko je zdravlje važno, posebno u vreme pandemije koronavirusa. Nakon ukidanja mera…

.

Na festivale uz mere predostrožnosti

Iako je većina manifestacija i javnih okupljanja odložena zbog pandemije koronavirusa, određeni događaji se ipak vraćaju na velika vrata. Upravo…

.

Nevidljivi heroji u velikoj borbi

Pandemija koronavirusa izvrnula je čitav svet naopačke. Izazvala je globalnu zabrinutost, strah i duboko je uticala na način na koji…

.

Provesti život štiklirajući urađeno

Bucket list, ako već ne znate, spisak je stvari koje treba da uradite pre nego što umrete. Poenta tog spiska…

  • 16:10 Gost O radija
  • 16:40 O tome se priča
  • 17:00 Music Mix by Majkić

Anketa

Da li planirate letovanje?

Oradio logo