.
Trenutno
Popodne na O radiju
 Oradio ekipa
Lifestyle / Tehnologija

Facebook izbacuje "šokantne" naslove iz feeda

11.05.2017.

Reklame i postovi sajtova na kojima srećemo uznemirujuće, šokantne i zlonamerne naslove pojavljivaće se ređe u našem newsfeedu, kažu u kompaniji Facebook. 

.

Društvena mreža Facebook razvija algoritam koji izdvaja postove za feed kako bi lakše "uočio" sajtove na kojima se nalaze neproverene vesti ili vesti lošeg kvaliteta. Umesto njih, algoritam će ubacivati više informativnih postova.

U kompaniji kažu da je sve ovo deo kampanje kako bi Facebook bio manje profitabilan za spamere, ali i da bi izgradili poverenje svojih korisnika koji su ranije izjavljivali kako su razočarani kada kliknu na link koji deluje kao da ih vodi na informativni potral, ali ih odvede na stranicu koja je prepuna reklama.

U Facebooku kažu da se ova zamerka posebno odnosila na stranice sa pop-up reklamama, sa reklamama koje koriste pornografske fotografije za dejting sajtove i fotografije sa uznemirujućim sadržajem.

Algoritam bi trebalo da počne da radi u narednih nekoliko meseci.  

Izvor: BBC.uk

.
Kako su kompanije Apple i Samsung jedne drugoj najveća konkurencija, bilo je sasvim logično da će nakon najavljenog modela Samsung…
.
Twitter je najavio ažuriranja svoje platforme, a razlog za ovu promenu je, kako kažu iz ove kompanije, olakšavanje korisnicima…
.
Google je objavio offline verzije svojih prevoda koji su ojačani veštačkom inteligencijom, a kako su najavili iz ove kompanije,…
Program
Kalendar događaja
Jun 2018.
PonUtoSreČetPetSubNed
    
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Anketa

Da li treba dozvoliti biciklistima da voze u pešačkim zonama?