Lifestyle / Tehnologija
Facebook izbacuje "šokantne" naslove iz feeda
Reklame i postovi sajtova na kojima srećemo uznemirujuće, šokantne i zlonamerne naslove pojavljivaće se ređe u našem newsfeedu, kažu u kompaniji Facebook.
Društvena mreža Facebook razvija algoritam koji izdvaja postove za feed kako bi lakše "uočio" sajtove na kojima se nalaze neproverene vesti ili vesti lošeg kvaliteta. Umesto njih, algoritam će ubacivati više informativnih postova.
U kompaniji kažu da je sve ovo deo kampanje kako bi Facebook bio manje profitabilan za spamere, ali i da bi izgradili poverenje svojih korisnika koji su ranije izjavljivali kako su razočarani kada kliknu na link koji deluje kao da ih vodi na informativni potral, ali ih odvede na stranicu koja je prepuna reklama.
U Facebooku kažu da se ova zamerka posebno odnosila na stranice sa pop-up reklamama, sa reklamama koje koriste pornografske fotografije za dejting sajtove i fotografije sa uznemirujućim sadržajem.
Algoritam bi trebalo da počne da radi u narednih nekoliko meseci.
Izvor: BBC.uk