...
TRENUTNO00:00 - 05:00Music mix by Anja

Društvo

Odaberite omiljeni eksponat u Narodnom muzeju

01.10.2019.

Kada se spoje kreativnost, digitalnost i umetnost, nastaje Instagram kampanja #jasamumuzeju Narodnog muzeja Beograda, koja će trajati do prvog decembra.

.

Prilog o ovoj temi poslušajte u studentskoj emisiji Pokretač

Kampanja #jasamumuzeju ima za cilj da pozove pre svega mlade ljude, ali i sve ostale, da posete Narodni muzej, izaberu omiljen eksponat i pored njega se fotografišu. Zatim, potrebno je okačiti fotografiju na svom profilu, uz hašhtag #jasamumuzeju i označiti lokaciju i profil Narodnog muzeja na Instagramu. Osoba koja bude imala najviše lajkova na fotografiji, dobiće nagradu. Viši kustos Narodnog muzeja Beograda Lidija Ham Milovanović kaže da kampanjom žele povećaju vidljivost svojih posetilaca.

"Naša publika je posebno je bila vidljiva prošle godine kada su bili redovi na Trgu republike, koji su bili željni stalne postavke muzeja koja dugo bila nedostupna. Međutim, iako sad imamo mnogo raznovrsniji program, mnogi se pitaju da li poseta muzeju postoji. Tako da, verujem da će ovom kampanjom ljudi prepoznati one koji su poveremeni ili stalni posetioci. Samim tim, ta zajednica biti još vidljivija, a one koji nisu posetioci ćemo na ovaj način uticati da postanu", rekla je Lidija Ham Milovanović. 

Pitali smo studente kakav utisak na njih ostavlja ova vrsta kampanje. Većina se slaže u tome da ih ovakva akcija motiviše da posete muzej, međutim, ima i onih kojima smeta uslov dobijanja nagrade. 

"To je dobra ideja, samo mi se ne sviđa da osoba koja ima najviše lajkova osvaja nagradu, to mi je bezveze. Ako već postoji konkurs, onda bi bilo bolje da neko iz muzeja odabere najbolju fotografiju, a ne da ljudi dođu u situaciju da mole za lajk", glasio je jedan od odgovora.

museum jpg

foto:pixabay

Kako nam je objasnila Lidija Ham Milovanović, ovom akcijom Muzej je želeo da se akcenat stavi, pored posetilaca, na ličan izbor eksponata. Studentkinja slikarstva na Akademiji umetnosti u Novom Sadu Aleksandra Novaković smatra da je ovaj projekat od velikog značaja zbog toga što mladi danas najviše provode vremena na Instagramu, te da će im zbog toga, eksponati biti virtuelno bliži. 

"Gledajući te objave, videće više eksponata. Verujem da će se većina zainteresovati i zbog nagrade. Takođe, mladi će učestvovati u sagledavanju umetnosti, razmišljanju i promišljanju šta je najviše izazvalo emociju u njima. Mislim da je ovo odličan način da se poveže savremena tehnologija sa muzejom", rekla je Aleksandra Novaković. 

Pri fotografisanju ne sme da se koristi blic. Utorkom, sredom, petkom i nedeljom muzej je otvoren do 17 časova, dok je četvrtkom i subotom otvoren do 19 časova. Nedeljom je besplatan ulaz.

 S.P.

Možda te još zanima:

.

Umetnost ne može biti ućutkana

Festival "Kampus - Zona slobode" i inicijativa "Glasniji od Cenzure" pozivaju sve slobodne građane, umetnike i studente na koncert solidarnosti,…

.

Tarina pilula protiv ugnjetavanja

Sećate li se priče o izrabljivanju vijetnamskih radnika u zrenjaninskoj fabrici "Linglong"?

.

Tragačev podkast: Gorimo

Priču o klimatskim promenama mogli bismo da započnemo na dva načina. Prvi bi bio optimističan: Više od trećine svetske električne…

.

Život u studentskom domu: između blokada, prijateljstva i deljenja tuš kabina

Konkurs za studentske domove uveliko je u toku i biće otvoren do 5. decembra. Život u studentskom domu ima mnogo…

.

U magnovenju: Stefanov trijumfalni povratak na TAKT

Prethodnog vikenda završeno je 14. izdanje kantautorskog festivala TAKT, koje je, uprkos svim poteškoćama u organizaciji, održano u Novom Sadu.…

.

Generacije X i Z o autoritetu: poštovanje, poverenje i sumnja

Danas otvaramo temu koja dotiče sve nas, bez obzira na to kojoj generaciji pripadamo. Pogled na autoritet i društvo kroz…

  • 00:00 Music mix by Anja
  • 05:00 Music Mix by Bea
  • 10:00 Pre podne na O radiju

Anketa

Koji je put izlaska iz aktuelne društvene krize u Srbiji ?

Oradio logo