...
TRENUTNO12:00 - 12:45Leto na O radiju

Društvo

Odaberite omiljeni eksponat u Narodnom muzeju

01.10.2019.

Kada se spoje kreativnost, digitalnost i umetnost, nastaje Instagram kampanja #jasamumuzeju Narodnog muzeja Beograda, koja će trajati do prvog decembra.

.

Prilog o ovoj temi poslušajte u studentskoj emisiji Pokretač

Kampanja #jasamumuzeju ima za cilj da pozove pre svega mlade ljude, ali i sve ostale, da posete Narodni muzej, izaberu omiljen eksponat i pored njega se fotografišu. Zatim, potrebno je okačiti fotografiju na svom profilu, uz hašhtag #jasamumuzeju i označiti lokaciju i profil Narodnog muzeja na Instagramu. Osoba koja bude imala najviše lajkova na fotografiji, dobiće nagradu. Viši kustos Narodnog muzeja Beograda Lidija Ham Milovanović kaže da kampanjom žele povećaju vidljivost svojih posetilaca.

"Naša publika je posebno je bila vidljiva prošle godine kada su bili redovi na Trgu republike, koji su bili željni stalne postavke muzeja koja dugo bila nedostupna. Međutim, iako sad imamo mnogo raznovrsniji program, mnogi se pitaju da li poseta muzeju postoji. Tako da, verujem da će ovom kampanjom ljudi prepoznati one koji su poveremeni ili stalni posetioci. Samim tim, ta zajednica biti još vidljivija, a one koji nisu posetioci ćemo na ovaj način uticati da postanu", rekla je Lidija Ham Milovanović. 

Pitali smo studente kakav utisak na njih ostavlja ova vrsta kampanje. Većina se slaže u tome da ih ovakva akcija motiviše da posete muzej, međutim, ima i onih kojima smeta uslov dobijanja nagrade. 

"To je dobra ideja, samo mi se ne sviđa da osoba koja ima najviše lajkova osvaja nagradu, to mi je bezveze. Ako već postoji konkurs, onda bi bilo bolje da neko iz muzeja odabere najbolju fotografiju, a ne da ljudi dođu u situaciju da mole za lajk", glasio je jedan od odgovora.

museum jpg

foto:pixabay

Kako nam je objasnila Lidija Ham Milovanović, ovom akcijom Muzej je želeo da se akcenat stavi, pored posetilaca, na ličan izbor eksponata. Studentkinja slikarstva na Akademiji umetnosti u Novom Sadu Aleksandra Novaković smatra da je ovaj projekat od velikog značaja zbog toga što mladi danas najviše provode vremena na Instagramu, te da će im zbog toga, eksponati biti virtuelno bliži. 

"Gledajući te objave, videće više eksponata. Verujem da će se većina zainteresovati i zbog nagrade. Takođe, mladi će učestvovati u sagledavanju umetnosti, razmišljanju i promišljanju šta je najviše izazvalo emociju u njima. Mislim da je ovo odličan način da se poveže savremena tehnologija sa muzejom", rekla je Aleksandra Novaković. 

Pri fotografisanju ne sme da se koristi blic. Utorkom, sredom, petkom i nedeljom muzej je otvoren do 17 časova, dok je četvrtkom i subotom otvoren do 19 časova. Nedeljom je besplatan ulaz.

 S.P.

Možda te još zanima:

.

Gluma je životni poziv, a pozorište umetnost trenutka

Stefan Starčević, 27-godišnji glumac rođen u Sremskoj Mitrovici, već je napravio značajan trag na domaćoj sceni. Detinjstvo je proveo u…

.

Elektronska muzika kao prostor slobode i zajedništva

Miloš Kaljević, publici poznatiji kao Kalje Vest, DJ-ingom se bavi nepune četiri godine. Kako kaže, ova profesija je za njega…

.

Milica McClure: Znam šta želim od muzike

Svet domaće i regionalne muzike prepun je odličnih mladih bendova koje jednostavno treba pronaći, poslušati i uveriti se da mladi…

.

Od parnjače do aviona: Generacije X i Z na putu

U novoj epizodi “Rose u podne“ putujemo kroz vreme i prostor. Petar Vla, pripadnik generacije X, još kao mladić obožavao…

.

Tragačev podkast: Takumi plagijator

Bio je kraj 2018. godine. Redakcija FakeNews Tragača je, u sklopu redovnog monitoringa medija, primetila neobičnu kolumnu Živorada Nikolića, poznatijeg…

.

Na koži zauvek – priče koje tetovaže čuvaju

U studiju pod nazivom Osmica, u Novom Sadu, 26-godišnji Damjan Mihajlović svakodnevno pretvara kožu u platno, a motive u lične priče. Od prve tetovaže…

  • 10:45 Prava stvar
  • 11:00 Radio Grafiti
  • 12:00 Leto na O radiju
  • 12:45 Lampica
  • 13:00 Leto na O radiju

Anketa

Koji je put izlaska iz aktuelne društvene krize u Srbiji ?

Oradio logo