...

Muzika / Festivali

Joker Out i Black Eyed Peas obeležili petak na Exitu

13.07.2024.

Druge večeri EXIT-a najviše pažnje privuklo je dvoje hedlajnera - pre svega bend Black Eyed Peas čiji je nastup publika najviše iščekivala, ali i slovenački Joker Out čije hitove smo takođe imali priliku da čujemo na Mejn stejdžu.

Joker Out

Muzički program na Mejnu sinoć je počeo nešto ranije, oko 19.15, koncertom Astrid & The Scandals, a potom i domaćeg benda Ljubičice. Publika je polako pristizala kako je veče odmicalo i vrućina postajala podnošljivija. Mnogima je petak zapravo bio prvi dan posete ovogodišnjem festivalu. Luke iz Holandije je tek stigao u Novi Sad i ovo mu je prvi put da dolazi na EXIT.

"Iskreno, ne znam mnogo izvođača, ovde sam zbog iskustva. Čuo sam da je veoma dobar i veliki festival, tako da sam radoznao da vidim kako će noć izgledati. Takođe, nedavno sam se preselio u Budimpeštu, što je relativno blizu, tako da sam odlučio da dođem ovde", ispričao nam je Luke.

ljubicice-exit2024-foto-irena

Ljubičice

Ove godine prvi put je na festivalu i Ljilja iz Praga, koja kaže da je uzbuđena zbog svega što EXIT nudi.

"Još uvek se ne snalazim po stejdževima, ali sad smo na Mejnu pa ćemo da vidimo... Naravno, slušaćemo Black Eyed Peas, Ljubičice, možda Marka Luisa...", rekla nam je Ljilja.

Aleksandra iz Novog Sada je ranije posećivala EXIT, ali je i njoj jučerašnji dan bio prva poseta njegovom ovogodišnjem izdanju.

"Tek sam stigla, ali mi već deluje super i uzbudljivo. U odnosu na prethodne godine čini mi se da ima više domaćih izvođača na Mejnu. Ja se lično ne bunim, jer većinu njih volim, ali primetila sam to kao neku razliku", ispričala nam je Aleksandra.

nika-turkovic-exit2024-foto-irena

Nika Turković

Program na Main Stage-u nastavljen je koncertom Azahriah koji je počeo u 21 čas, a potom i nastupom Joker Out-a koji su izveli svoje najpoznatije pesme, ali i jednu koja je zvanično objavljena tek juče. Nešto iza ponoći počeo je koncert Black Eyed Peas. Main Stage je bio pun, tako da ko nije zauzeo mesto u publici pre koncerta, teško da se mogao probiti do bine.

Sinoćni program EXIT-a za ekipu Oradija obeležila su i dva koncerta na Fusionu - najpre Nika Turković, koja je nastupila oko 22.40, a potom i Marko Luis kog smo slušali od 01.15. Deo naše ekipe istražio je i Silent i kažu da je atmosfera i tamo bila fenomenalna.

Slušamo se i večeras uživo sa Petrovaradinske tvrđave od 21 čas na www.oradio.rs.

Ceo prilog o drugom danu EXIT-a poslušaj u plejeru:

I. Č.

Foto: Oradio / Irena Čučković

Tagovi

Možda te još zanima:

Lufthansa: Klupski nastupi su stvarniji

Šestočlani bend Lufthansa, osnovan 2020. godine u Severnoj Makedoniji, već je postao značajan akter na regionalnoj muzičkoj sceni. Sastav čine…

Luka Rajić: Putovanje kroz kreativni proces

Debitantski album "Deca novog milenijuma" Luke Rajića, jednog od najperspektivnijih pop kantautora i izvođača na regionalnoj muzičkoj sceni, izlazi u…

Joker Out: Snovi se ostvaruju

Joker Out su uspeli za svega nekoliko godina da poruše sve granice. Jedan bend iz Slovenije je postao poznat širom…

Nova Energija na EXIT-u: Tam i Jymenik o muzici, prijateljstvu i supermoćima

Novu dimenziju pop zvuka na domaću scenu donose dve mlade autorke tam & Jymenik, koje su poslednje večeri ovogodišnjeg EXIT…

Završetak Exita u znaku nešto tvrđeg zvuka

Četvrtog i poslednjeg dana ovogodišnjeg EXIT festivala publika na Petrovaradinskoj tvrđavi imala je priliku da uživa u rok i metal…

Subota na EXIT-u: od panka do romantike

Subotu na EXIT-u možete da prepoznate po nekoliko stvari. Na prvom mestu, to je publika koje ima mnogo više i…

• 00:00 Music mix by Anja
  • 06:00 Music Mix by Bea
  • 12:00 Leto na O radiju

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?