Lifestyle / Tehnologija
YouTube Music sumira vaše godišnje slušanje muzike
Kraj godine se brzo bliži, što znači da je vreme da najveći svetski servisi za strimovanje muzike sumiraju vaše navike slušanja na što je moguće više mogućih načina. Ove godine prva je funkkcija Recap YouTube Music-a za 2022.
Kao i prošle godine, glavna atrakcija je personalizovana muzička statistika koja objedinjuje izvođače, pesme, muzičke spotove i plejliste koje ste najviše slušali i gledali tokom godine. Ali postoje i neke novine, uključujući istaknute izvođače koje ste možda otkrili pre nego što su eksplodirali i novu funkciju "muzičke ličnosti" koja pokušava da analizira vaše navike slušanja kako bi donela presudu o vašoj "muzičkoj vibraciji".
Još jedna promena za 2022. je da će Google takođe prikazivati ove muzičke preglede preko glavne YouTube aplikacije na iOS-u i Android-u. Možete ga pronaći tako što ćete potražiti "Recap 2022", što bi trebalo da prikaže vašu personalizovanu listu za reprodukciju i da vam pruži mogućnost pregleda slajdova statistike preko banera aplikacije.
Funkcija rekapitulacije se ove godine integriše sa Google fotografijama. Ako želite da delite svoje najbolje pesme, aplikacija YouTube Music će vam sada omogućiti da ih ilustrujete slikama uvezenim iz Guglove usluge skladištenja fotografija.
OBRATI PAŽNJU
Koliko god funkcije rezimiranja poput ove i Spotify’s Wrapped (koji se obično pokreće početkom decembra) nude zabavan retrospektivni pogled na slušanje vaše godine, sadržaj društvenih medija koji generišu nudi veliki publicitet za odgovarajuće usluge strimovanja. Čak je i Apple, čija je Apple Music Replay funkcija istorijski zaostajala za svojim rivalima, obnovio svoju funkciju za 2022. godinu kako bi ponudio više statistike o navikama slušanja svojih pretplatnika.
Izvor: PC Press