...
TRENUTNO22:00 - 00:00Music mix by Anja

Lifestyle / Tehnologija

Taco Bell uvodi veštačku inteligenciju u drive-thru restorane širom Amerike

02.08.2024.

Sledeću kasno-noćnu porudžbinu brze hrane brojnih američkih korisnika mogao bi da preuzme robot!? Još uvek nije potpuno jasno da li će se to zaista dogoditi, ali ono što je poznato je da će novi oblici automatizacije uskoro stići u popularni lanac Taco Bell i to vrlo brzo.

.

foto: pexels.com

Yum! Brands, kompanija koja stoji iza tehnologije glasovne veštačke inteligencije za više lanaca brze hrane, saopštila je da će uskoro uvesti svoju tehnologiju na "Taco Bell drive-thru lokacijama u SAD, cilјajući stotine restorana do kraja 2024. godine."

Kompanija je dodala da je tehnologija već u upotrebi na više od 100 Taco Bell drive-thru lokacija širom 13 saveznih država. Kako se navodi, ta tehnologija dizajnirana da "poboljša operacije u pozadini za članove tima i unapredi iskustvo naručivanja za potrošače."

Lanci restorana brze hrane ni ranije nisu krili želju da koriste veštačku inteligenciju za preuzimanje porudžbina, kao i za unapređenje ključnih delova aktivnosti radnika.

pexels-taco-bell

foto: pexels.com

Dok još uvek nije jasno koliko dobro ova tehnologija funkcioniše, automatizacija koja se odnosi na javnost retko vodi ka boljem iskustvu za kupce. Samo se setite koliko su dosadne automatizovane korporativne telefonske sekretarice. Takođe je veoma lako zamisliti scenario u kojem sistemi za naručivanje na bazi veštačke inteligencije ne funkcionišu dobro ili se stalno kvare.

S druge strane, možda se to neće desiti. McDonald's je pokušao da integriše AI naručivanje u svoje sisteme putem partnerstva sa IBM-om i, nakon godina neuspeha, konačno odustao.

S obzirom na to da Taco Bell ima mnogo više stavki i sastojaka za prilagođavanje u odnosu na McDonald's, lako je zamisliti da će biti problema. Takođe, uvek postoji strah da sa veštačkom inteligencijom dolazi i automatizovano povećanje cena, što je bila "karakteristika" koja je dovela  lanac Wendy's u probleme ranije ove godine.

pexels-mcdonalds-drive-thru

foto: pexels.com

Veći problem bi mogli biti ljudi koji rade u brzim restoranima. Uprkos tvrdnjama da kompanije neće koristiti veštačku inteligenciju za otpuštanje radnika, takvi proizvodi se ne mogu pojaviti a da ne izgledaju kao da će pomoći kompanijama da smanje broj zaposlenih.

Neke procene sugerišu da bi milioni radnika u brzim restoranima mogli izgubiti posao tokom narednih nekoliko godina, ako kompanije uspešno automatizuju ključne delove svog radnog toka.

izvor: gizmodo.com

Tagovi

Možda te još zanima:

.

Zašto će 2025. biti godina AI pametnih naočara

Naredna 2025. godina mogla bi  biti ključna za širu primenu pametnih naočara sa AI tehnologijom, jer unapređenje načina na koji…

.

AI funkcije u Windowsu 11 zvaće se "Windows Intelligence"

Microsoft priprema promenu brenda za funkcije veštačke inteligencije u operativnom sistemu Windows 11. U najnoviju verziju operativnog sistema uključene su…

.

Stigao ChatGPT alat za pretragu

OpenAI je pokrenuo novu funkciju za pretragu u ChatGPT-u, tri meseca nakon što je iz kompanije najavljena test verzija SearchGPT-a.…

.

Stability AI nadograđuje Stable Diffusion na verziju 3.5

Kompanija Stability AI lansirala je Stable Diffusion 3.5 kao značajnu nadogradnju svoje tehnologije za generativnu veštačku inteligenciju. Novi modeli su…

.

Novi Adobe softveri uključuju AI generisanje zvuka i remiksovanje slika

Kompanija Adobe nedavno je predstavila najnovije funkcije je su u razvoju, uključujući generisanje zvuka pomoću veštačke inteligencije (AI) i remiksovanje…

.

Ambiciozne AI funkcije za Motoroline telefone

Na konferenciji Lenovo Tech World 2024, Motorola je objavila nekoliko novih AI funkcija za svoje telefone. Kako je najavljeno, Motorola…

  • 20:00 O tome se priča
  • 21:00 Superoperater
  • 22:00 Music mix by Anja

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo