...
TRENUTNO05:00 - 11:00Music mix by Anja

Lifestyle / Tehnologija

Taco Bell uvodi veštačku inteligenciju u drive-thru restorane širom Amerike

02.08.2024.

Sledeću kasno-noćnu porudžbinu brze hrane brojnih američkih korisnika mogao bi da preuzme robot!? Još uvek nije potpuno jasno da li će se to zaista dogoditi, ali ono što je poznato je da će novi oblici automatizacije uskoro stići u popularni lanac Taco Bell i to vrlo brzo.

.

foto: pexels.com

Yum! Brands, kompanija koja stoji iza tehnologije glasovne veštačke inteligencije za više lanaca brze hrane, saopštila je da će uskoro uvesti svoju tehnologiju na "Taco Bell drive-thru lokacijama u SAD, cilјajući stotine restorana do kraja 2024. godine."

Kompanija je dodala da je tehnologija već u upotrebi na više od 100 Taco Bell drive-thru lokacija širom 13 saveznih država. Kako se navodi, ta tehnologija dizajnirana da "poboljša operacije u pozadini za članove tima i unapredi iskustvo naručivanja za potrošače."

Lanci restorana brze hrane ni ranije nisu krili želju da koriste veštačku inteligenciju za preuzimanje porudžbina, kao i za unapređenje ključnih delova aktivnosti radnika.

pexels-taco-bell

foto: pexels.com

Dok još uvek nije jasno koliko dobro ova tehnologija funkcioniše, automatizacija koja se odnosi na javnost retko vodi ka boljem iskustvu za kupce. Samo se setite koliko su dosadne automatizovane korporativne telefonske sekretarice. Takođe je veoma lako zamisliti scenario u kojem sistemi za naručivanje na bazi veštačke inteligencije ne funkcionišu dobro ili se stalno kvare.

S druge strane, možda se to neće desiti. McDonald's je pokušao da integriše AI naručivanje u svoje sisteme putem partnerstva sa IBM-om i, nakon godina neuspeha, konačno odustao.

S obzirom na to da Taco Bell ima mnogo više stavki i sastojaka za prilagođavanje u odnosu na McDonald's, lako je zamisliti da će biti problema. Takođe, uvek postoji strah da sa veštačkom inteligencijom dolazi i automatizovano povećanje cena, što je bila "karakteristika" koja je dovela  lanac Wendy's u probleme ranije ove godine.

pexels-mcdonalds-drive-thru

foto: pexels.com

Veći problem bi mogli biti ljudi koji rade u brzim restoranima. Uprkos tvrdnjama da kompanije neće koristiti veštačku inteligenciju za otpuštanje radnika, takvi proizvodi se ne mogu pojaviti a da ne izgledaju kao da će pomoći kompanijama da smanje broj zaposlenih.

Neke procene sugerišu da bi milioni radnika u brzim restoranima mogli izgubiti posao tokom narednih nekoliko godina, ako kompanije uspešno automatizuju ključne delove svog radnog toka.

izvor: gizmodo.com

Tagovi

Možda te još zanima:

.

Meta rešava engagement bait problem na platformi Threads

Meta radi na rešavanju problema sa "engagement bait" postovima na Threads platformi, rekao je šef Instagrama Adam Mozeri. Engagement bait,…

.

ChatGPT izlazi iz okvira i prelazi na platno

OpenAI planira da novu funkciju “Canvas” uskoro integriše u ChatGPT. Ova funkcija će omogućiti korisnicima da koriste interaktivno “platno” na…

.

Više razloga da naučite znakovni jezik

Prošlog vikenda u Kotoru je održan međunarodni filmski festival "Uhvati film", posvećen promociji filmova koji se bave temom invalidnosti. U…

.

Gmail ima novu opciju za nalaženje linkova i informacija zakopanih u mejlovima

Gmail je uveo nove "kartice sažetaka" koje automatski pronalaze korisne linkove i informacije koje se nalaze u vašim emailovima. Namera…

.

Microsoft Copilot sada može da čita sa ekrana, razmišlja i govori naglas

Microsoft je unapredio svoj AI alat Copilot tako što mu je omogućio da čita sadržaj ekrana, dublje analizira informacije i…

.

Evropska noć istraživača u petak u Novom Sadu

Centralni događaji Evropske noći istraživača u Novom Sadu biće održani 27. septembra u Tržnom centru Big od 16 do 22h…

  • 00:00 Music Mix by Bea
  • 05:00 Music mix by Anja
  • 11:00 Leto na O radiju
  • 11:10 Pesma dana

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo