...
TRENUTNO20:00 - 21:00Y2K

Lifestyle / Tehnologija

Taco Bell uvodi veštačku inteligenciju u drive-thru restorane širom Amerike

02.08.2024.

Sledeću kasno-noćnu porudžbinu brze hrane brojnih američkih korisnika mogao bi da preuzme robot!? Još uvek nije potpuno jasno da li će se to zaista dogoditi, ali ono što je poznato je da će novi oblici automatizacije uskoro stići u popularni lanac Taco Bell i to vrlo brzo.

.

foto: pexels.com

Yum! Brands, kompanija koja stoji iza tehnologije glasovne veštačke inteligencije za više lanaca brze hrane, saopštila je da će uskoro uvesti svoju tehnologiju na "Taco Bell drive-thru lokacijama u SAD, cilјajući stotine restorana do kraja 2024. godine."

Kompanija je dodala da je tehnologija već u upotrebi na više od 100 Taco Bell drive-thru lokacija širom 13 saveznih država. Kako se navodi, ta tehnologija dizajnirana da "poboljša operacije u pozadini za članove tima i unapredi iskustvo naručivanja za potrošače."

Lanci restorana brze hrane ni ranije nisu krili želju da koriste veštačku inteligenciju za preuzimanje porudžbina, kao i za unapređenje ključnih delova aktivnosti radnika.

pexels-taco-bell

foto: pexels.com

Dok još uvek nije jasno koliko dobro ova tehnologija funkcioniše, automatizacija koja se odnosi na javnost retko vodi ka boljem iskustvu za kupce. Samo se setite koliko su dosadne automatizovane korporativne telefonske sekretarice. Takođe je veoma lako zamisliti scenario u kojem sistemi za naručivanje na bazi veštačke inteligencije ne funkcionišu dobro ili se stalno kvare.

S druge strane, možda se to neće desiti. McDonald's je pokušao da integriše AI naručivanje u svoje sisteme putem partnerstva sa IBM-om i, nakon godina neuspeha, konačno odustao.

S obzirom na to da Taco Bell ima mnogo više stavki i sastojaka za prilagođavanje u odnosu na McDonald's, lako je zamisliti da će biti problema. Takođe, uvek postoji strah da sa veštačkom inteligencijom dolazi i automatizovano povećanje cena, što je bila "karakteristika" koja je dovela  lanac Wendy's u probleme ranije ove godine.

pexels-mcdonalds-drive-thru

foto: pexels.com

Veći problem bi mogli biti ljudi koji rade u brzim restoranima. Uprkos tvrdnjama da kompanije neće koristiti veštačku inteligenciju za otpuštanje radnika, takvi proizvodi se ne mogu pojaviti a da ne izgledaju kao da će pomoći kompanijama da smanje broj zaposlenih.

Neke procene sugerišu da bi milioni radnika u brzim restoranima mogli izgubiti posao tokom narednih nekoliko godina, ako kompanije uspešno automatizuju ključne delove svog radnog toka.

izvor: gizmodo.com

Tagovi

Možda te još zanima:

.

Napredna fišing prevara cilja Gmail korisnike

Novi fišing napad koristi Guglove alate kako bi prevario korisnike da otkriju svoje pristupne podatke. Napadači šalju obmanjujuće e-poruke koje…

.

Meta blokira Apple Intelligence na Facebooku i drugim iOS aplikacijama

Apple je oktobra prošle godine korisnicima omogućio upotrebu Apple Intelligence, kroz verziju operativnog sitema iOS 18.1. Iako većina aplikacija podržava…

.

Zna AI koje pivo je najbolje

Imaju imena, lica i mejl adrese, ali postoje samo u digitalnom svetu – pet novih članova tima u danskoj pivari…

.

Maskova kompanija xAI lansira API za Grok 3

Kompanija za veštačku inteligenciju, xAI, koja je u vlasništvu Ilona Maska, objavila je da je njen najnoviji model Grok 3…

.

Prvi Midjourney model za generisanje slika posle više od godinu dana

Midjourney, poznata AI platforma za generisanje slika, objavila je svoj novi model za generisanje slika uz pomoć veštačke inteligencije, nakon…

.

Budućnost tehnologije: Ko će preživeti, a ko propasti do 2029?

Prema najnovijem izveštaju kompanije ABI Research, tehnološku industriju do 2029. godine očekuje ozbiljna transformacija u kojoj će biti iznenađujućih pobednika…

  • 19:20 Tehnologija
  • 19:45 Prava stvar
  • 20:00 Y2K
  • 21:00 Music mix by Anja

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo