Lifestyle / Tehnologija
Reklame uskoro u chat prozoru
Razvojem tehnologije, digitalni mediji imaju sve bitniju ulogu u marketinškim strategijama kompanija. Upravo zbog toga na tržištu su se pojavila nova zanimanja kao što je, recimo, stručnjak za digitalne medije, što zahteva poznavanje tehničkih i marketinških trikova koje bi privukle ciljanu publiku.
Predstavnik King Kong agencije za marketing Mitko Cabevski u razgovoru za O radio rekao je da su ljudima definitivno dosadili Facebook i Twitter, pa je praktično nova socijalna mreža postao chat. Kako on navodi, primetno je da kompanija Facebook upravo iz tog razloga u poslednje vreme mnogo investira u Facebook Messenger.
"To će praktično izgledati kao kada ti i ja komuniciramo putem chata i to je poenta zapravo. Nema previše novog user experience-a, da moraju skinuti i ponovo naučiti da koriste aplikaciju, nego simple samo chat aplikacija, poruke i ništa više", izjavio je Cabevski.
Kako Mitko prognozira uskoro će se pojaviti i chat botovi pa će tako chat postati novi interfejs za prodavanje različitih usluga i proizvoda.
"Kompanije su već počele da koriste to na globalnom nivou. Koliko će chat marketing zaživeti kod nas, mislim da zavisi isključivo od nas. Evo možda King Kong postane prva agencija koja koristi chat kao kanal za prodaju", poručio je Mitko uz osmeh.
Novi organak marketinga - chat marketing, takođe poznat kao viralni marketing koristi ljude i programe da bi se došlo do publike koja aktivno koristi digitalne medije za komunikaciju.
L. K.