...
TRENUTNO20:00 - 21:00O tome se priča

Lifestyle / Tehnologija

YouTube testira još jedan način borbe protiv blokiranja oglasa

17.06.2024.

YouTube testira novu metodu u borbi protiv blokatora oglasa (ad-blockera). Ovoga puta to uključuje prikazivanje pop-up prozora koji korisnike upozoravaju da su blokatori oglasa aktivni. Neki korisnici su počeli da prijavljuju ove pop-up prozore, koji ih obaveštavaju da oglasi omogućavaju besplatno korišćenje YouTube-a i da bi trebalo da onemoguće blokatore oglasa kako bi nastavili sa gledanjem sadržaja na toj platformi.

.

foto: pixabay.com

Taj potez dolazi kao deo kontinuiranih napora platforme da smanji upotrebu blokatora oglasa, koji mogu negativno da utiču na njihove prihode. Ranije ove godine, YouTube je počeo da testira ograničavanje broja video zapisa koje korisnici mogu da gledaju ukoliko koriste blokatore oglasa. Ovaj novi test sa pop-up prozorima je još jedan korak u toj strategiji.

YouTube se suočava sa izazovom balansiranja između želje korisnika za neometanim korišćenjem i potrebe za generisanjem prihoda putem oglasa. Dok mnogi korisnici preferiraju gledanje video zapisa bez prekida zbog oglasa, YouTube se oslanja na prihod od oglasa kako bi finansirao sadržaj i održavao besplatan pristup.

Ostaje da se vidi koliko će ovaj novi pristup biti efikasan u smanjenju upotrebe blokatora oglasa i kako će korisnici reagovati na nove pop-up prozore.

izvor: techcrunch.com

Tagovi

Možda te još zanima:

.

Ispravljena greška koja je uklanjala naloge i brisala YouTube video snimke

YouTube je potvrdio da je ispravio grešku koja je krajem prošle nedelje dovela do pogrešnog uklanjanja naloga označenih kao da…

.

YouTube Hype pruža manjim kreatorima priliku da se istaknu

Kada određeni jutjuber dostigne 500.000 pretplatnika, stvari se značajno menjaju u smislu rasta i prihoda tog kanala. Veći kanali dobijaju…

.

Apple, Nvidia i druge kompanije koristile YouTube zapise za treniranje svojih AI modela

YouTube video zapisi korišćeni su za treniranje veštačke inteligencije kompanija Apple, Nvidia i Anthropic, pokazuje istraživanje koje su sproveli Proof…

.

YouTube XXX

Platformi YouTube nisu strani oglasi sa oznakom NSFW (osetljivi sadržaj).

.

YouTube testira novi format reklama

YouTube najviše zarađuje od oglasa koji se prikazuju za vreme trajanja video-snimaka. Korisnicima ovo smeta, ali su ti oglasi razlog…

.

YouTube testira novi format reklama

YouTube najviše zarađuje od oglasa koji se prikazuju za vreme trajanja video-snimaka. Korisnicima ovo smeta, ali su ti oglasi razlog…

  • 19:20 Tehnologija
  • 19:45 Prava stvar
  • 20:00 O tome se priča
  • 21:00 Radio Gruvanje
  • 22:00 Music Mix by Bea

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo