Lifestyle / Tehnologija
YouTube testira još jedan način borbe protiv blokiranja oglasa
YouTube testira novu metodu u borbi protiv blokatora oglasa (ad-blockera). Ovoga puta to uključuje prikazivanje pop-up prozora koji korisnike upozoravaju da su blokatori oglasa aktivni. Neki korisnici su počeli da prijavljuju ove pop-up prozore, koji ih obaveštavaju da oglasi omogućavaju besplatno korišćenje YouTube-a i da bi trebalo da onemoguće blokatore oglasa kako bi nastavili sa gledanjem sadržaja na toj platformi.
foto: pixabay.com
Taj potez dolazi kao deo kontinuiranih napora platforme da smanji upotrebu blokatora oglasa, koji mogu negativno da utiču na njihove prihode. Ranije ove godine, YouTube je počeo da testira ograničavanje broja video zapisa koje korisnici mogu da gledaju ukoliko koriste blokatore oglasa. Ovaj novi test sa pop-up prozorima je još jedan korak u toj strategiji.
YouTube se suočava sa izazovom balansiranja između želje korisnika za neometanim korišćenjem i potrebe za generisanjem prihoda putem oglasa. Dok mnogi korisnici preferiraju gledanje video zapisa bez prekida zbog oglasa, YouTube se oslanja na prihod od oglasa kako bi finansirao sadržaj i održavao besplatan pristup.
Ostaje da se vidi koliko će ovaj novi pristup biti efikasan u smanjenju upotrebe blokatora oglasa i kako će korisnici reagovati na nove pop-up prozore.
izvor: techcrunch.com