Lifestyle / Tehnologija
Milion igrača za samo osam sati od lansiranja igre!
Iako nije postojala nikakva reklamna kampanja, Apex Legends je video igra koja je uspela da za jako kratko vreme sakupi ogroman broj igrača, prenosi Play.co.
Jedan od razloga za nagli skok broja igrača odmah nakon lansiranja leži u tome što je gomila "strimera" odmah krenula da igra Apex Legends, kao što su DrDisrespect, Shroud, pa čak i Ninja, zaštitno lice Fortnite-a.
Igra je potpuno bazirana na timovima i ne postoji solo mod. Svaki meč sastoji se od 20 timova sa po tri člana koji se bore za opstanak, a sama igra nudi veliki broj alata za komunikaciju, pa čak i kada nemate mikrofon pri ruci. Jedinstvena je i po tome što nudi osam Legendi za likove i svaka od njih ima specifične sposobnosti i posebne poteze.
Developer igre, Respawn Entertainment je u tajnosti radio na igri, a izgleda da su se taktika i brza objava naslova isplatili. Ova kompanija želi da Apex Legends bude igra koja će se zadržati dugo godina i u planu ima dodavanje gomile sadržaja u mesecima pred nama, što će svakako dati povoda da se igrači zadrže u igri.