...
TRENUTNO21:00 - 00:00Music mix by Anja

Lifestyle / Tehnologija

Meta štiti tinejdžere od oglašivača

17.01.2023.

Fejsbuk i Instagram ce pooštriti ograničenja koja se odnose na podatke o tinejdžerima, kako firme ne bi mogle da ih koriste za usmeravanje oglasa ka toj populaciji, saopštila je matična kompanija platforme, Meta.

.

Od februara oglašivači više neće moći da vide pol mladih korisnika ili vrstu njihovih postova, kao način usmeravanja oglasa na tu kategoriju, rekli su u kompaniji. Meta je,potvrdila da će u martu biti uvedene nove kontrole koje će tinejdžerima omogućiti da uđu u podešavanja obe aplikacije i izaberu da manje vide određene vrste reklama. Kako je navedeno, zahvaljujući pojačanim ograničenjima, samo starost i lokacija korisnika će se koristiti za prikazivanje reklama.

Mnogi aktivisti koji se bave bezbednošću na mreži kažu da platforme društvenih mreža moraju da učine više da kontrolišu vrste reklama koje se prikazuju mlađim korisnicima. Neprikladni oglasi mogu da izazovu isto toliko štete kao i uvredljivi sadržaji koje postavljaju drugi korisnici.

“Kao deo našeg kontinuiranog rada na tome da naše aplikacije budu prikladne za uzrast tinejdžera, unosimo dalje izmene u njihova iskustva sa oglasima. Shvatamo da tinejdžeri nisu nužno osposobljeni kao odrasli da donose odluke o tome kako se njihovi onlajn podaci koriste za oglašavanje,“ objavila je Meta na svom blogu.


Meta je ranije uvela ograničenja koja sprečavaju oglašivače da ciljaju tinejdžere sa oglasima na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti, a iz kompanije poručuju da su najnovija ažuriranja došla kao posledica istraživanja o ovom pitanju i stručne analize, kao i globalne regulative.

Izvor: Nova


Tagovi

Možda te još zanima:

.

Odzvonilo nametanju sadržaja na društvenim mrežama

Korisnici društvenih mreža u Evropi dobiće od 25 avgusta veću kontrolu nad sadržajem koji će im biti prikazivani. Za to…

.

Nina Pavićević: Ona što smara o ženskim pravima na Instagramu

Nina Pavićević stoji iza veoma popluarnog Instagram profila Kritički. Kroz sadržaj, ona podstiče kritičko razmišljanje, govori o temama o kojima se…

.

Od blaga u pesku do novog prijateljstva: priča o izgubljenoj burmi

Koliko puta ste na društvenim mrežama naleteli na objave tipa “Izgubljen novčanik tu i tu, ako neko pronađe neka mi…

.

TikTok: Mislili smo da tu zavisnost nikada nećemo imati

Od višesatnih filmova, preko YouTube videa od pola sata, do nekoliko sekundi TikToka – sadržaj na internetu postaje sve kraći.…

.

Snapchat pomaže da brže napraviš video klip

Možda nećete razmišljati kada sledeći put budete birali zvučni zapis za Snapchat video. Snap je uveo automatske funkcije zvukova koje vam pomažu…

.

Bojanče: Na društvenim mrežama se glupiram, a zapravo sam teški introvert

Luka Bojanović, poznatiji pod imenom Bojanče, najpopularniji je crnogorski tiktoker. Njegov profil na toj platformi broji skoro milion pratilaca. Popularnost…

  • 19:45 Prava stvar
  • 20:00 Radio Gruvanje
  • 21:00 Music mix by Anja

Anketa

Koliko verujete veštačkoj inteligenciji?

 
Oradio logo