...
TRENUTNO14:00 - 15:00Pop up

Lifestyle / Tehnologija

Meta štiti tinejdžere od oglašivača

17.01.2023.

Fejsbuk i Instagram ce pooštriti ograničenja koja se odnose na podatke o tinejdžerima, kako firme ne bi mogle da ih koriste za usmeravanje oglasa ka toj populaciji, saopštila je matična kompanija platforme, Meta.

.

Od februara oglašivači više neće moći da vide pol mladih korisnika ili vrstu njihovih postova, kao način usmeravanja oglasa na tu kategoriju, rekli su u kompaniji. Meta je,potvrdila da će u martu biti uvedene nove kontrole koje će tinejdžerima omogućiti da uđu u podešavanja obe aplikacije i izaberu da manje vide određene vrste reklama. Kako je navedeno, zahvaljujući pojačanim ograničenjima, samo starost i lokacija korisnika će se koristiti za prikazivanje reklama.

Mnogi aktivisti koji se bave bezbednošću na mreži kažu da platforme društvenih mreža moraju da učine više da kontrolišu vrste reklama koje se prikazuju mlađim korisnicima. Neprikladni oglasi mogu da izazovu isto toliko štete kao i uvredljivi sadržaji koje postavljaju drugi korisnici.

“Kao deo našeg kontinuiranog rada na tome da naše aplikacije budu prikladne za uzrast tinejdžera, unosimo dalje izmene u njihova iskustva sa oglasima. Shvatamo da tinejdžeri nisu nužno osposobljeni kao odrasli da donose odluke o tome kako se njihovi onlajn podaci koriste za oglašavanje,“ objavila je Meta na svom blogu.


Meta je ranije uvela ograničenja koja sprečavaju oglašivače da ciljaju tinejdžere sa oglasima na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti, a iz kompanije poručuju da su najnovija ažuriranja došla kao posledica istraživanja o ovom pitanju i stručne analize, kao i globalne regulative.

Izvor: Nova


Tagovi

Možda te još zanima:

.

Kako digitalna era oblikuje auto-moto kulturu?

Dugo je sinonim za automobile i motore bila emisija SAT Radio-televizije Srbije i legendarni Mirko Alvirović, no danas su se…

.

Aplikacije sa vremenskom linijom su stigle – i odlične su!

Ekipa iz Iconfactory-ja, poznata po aplikaciji Twitterrific, lansirala je Tapestry – kombinaciju društvene aplikacije i aplikacije za praćenje vesti. Tapestry…

.

Bluesky i Threads: Dve potpuno različite vizije budućnosti nakon X-a

Nema više sumnje da su Threads i Bluesky postali najperspektivnije alternative platformi koja je nekada bila poznata kao Twitter. Iako…

.

Između filtera i stvarnosti: TikTok i samopouzdanje generacije Z

U digitalnom svetu društvene mreže igraju ključnu ulogu u oblikovanju identiteta i samopouzdanja mladih. TikTok, kao jedna od najpopularnijih platformi,…

.

X vs. Z: Kako skroluju različite generacije?

U pilot epizodi Rose u podne - nove emisije na Oradiju, razgovarali smo sa pripadnicama različitih generacija o načinima na…

.

Muškarci i rodna ravnopravnost: doprinos počinje iz najbližeg okruženja

Rodna ravnopravnost važna je i za muškarce u društvu. Zbog toga je neophodno zajedničkim naporima suzbijati predrasude o feminizmu i…

  • 12:00 Akademac
  • 13:00 RetroTips
  • 14:00 Pop up
  • 15:00 90 u 60
  • 16:00 Music Mix by Bea

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo