Lifestyle / Tehnologija
Lemon8, zamena za TikTok ili novi hit
Osveženje koje stiže iz kompanije koja stoji iza TikToka poslednjih nedelja postalo je izuzetno popularno. Broj korisnika aplikacije Lemon8 iz dana u dan raste dok se sve češće čuje pitanje – da li je reč o potencijalnoj zameni za TikTok u slučaju potpune zabrane ili je stigla još jedna obavezna aplikacija.
Platforma u vlasništvu ByteDance-a, matične kompanije Tik-Toka, lansirana je u Japanu 2020. godine. Njenih pet minuta krenulo je da otkucava kada je počelo da se priča o delimičnoj ili potpunoj zabrani TikToka, pa je tako, početkom aprila, Lemon8 samo u SAD zabeležio 650.000 preuzimanja.
Lemon8 je opisan kao spoj Instagrama i Pinteresta i kao mesto za mlade kreativce koji dele raznovrsne sadržaje sa fokusom na proizvode i isticanje sadržaja iz određenih kategorija proizvoda uključujući modu, šminku, hranu i putovanja. Objavljene fotografije uz istaknuti prateći tekst daju utisak naslovne strane magazina ili vizuelnog rešenja za reklame.
Do sada, veliki brendovi još nisu pohrlili ka aplikaciji. Pojavili su se lažni nalozi pojedinih brendova pošto Lemon8 trenutno nema mogućnost verifikacije.
OBRATI PAŽNJU
Stručnjaci za marketing na društvenim medijima ističu da bi nova aplikacija i fokus koji usmerava ka sadržaju koji generišu korisnici, mogli da budu posebno korisni za mala preduzeća.
Izvor: RTS