...
TRENUTNO11:00 - 12:45Pre podne na O radiju

Lifestyle / Web

YouTube Hype pruža manjim kreatorima priliku da se istaknu

19.09.2024.

Kada određeni jutjuber dostigne 500.000 pretplatnika, stvari se značajno menjaju u smislu rasta i prihoda tog kanala. Veći kanali dobijaju više pregleda, što dovodi do većih preporuka, što dalje povećava broj pregleda i prihoda. YouTube sada želi da pomogne manjim kanalima da rastu, uz novu funkciju pod nazivom "Hype". 

.
foto: YouTube.com
 
Nova funkcija je osmišljena da pomogne manjim kanalima u rastu i omogući korisnicima da otkriju nove kreatore. Hype je novi promotivni sistem unutar platforme: postoji novo dugme za "hajpovanje" video zapisa, a najviše hajpovani video zapisi će se pojavljivati na rang listi koja pokriva celu platformu. Za razliku od "trenda", Hype je usmeren isključivo na manje kanale i na ono što korisnici odluče da preporuče, a ne samo ono što gledaju.

YouTube radi na Hype funkciji od početka 2023. godine, kada je odlučeno da se više fokusira na izgradnju zajednica unutar platforme. Tokom istraživanja, otkriveno je da gledaoci žele da se osećaju uključenim i žele veći uticaj na kreativni proces. Takođe, žele mogućnost da direktno podrže svoje omiljene kreatore.

Hype-YouTube2

foto: YouTube.com

Sama Hype funkcija ima nekoliko ograničenja. Video zapisi mogu biti hajpovani samo u prvih sedam dana nakon objavljivanja i samo ako kanal ima manje od 500.000 pretplatnika. Svaki korisnik ima pravo na tri hajpa nedeljno, a vrednost svakog hajpa zavisi od broja pretplatnika kanala – manji kanali dobijaju više poena po hajpu. Na kraju svake nedelje, korisnici će dobijati izveštaj o videozapisima koje su hajpovali i njihovom učinku.

Za kreatore, Hype predstavlja način da se povežu sa najvećim obožavaocima, dobiju promociju i dodatne prihode, jer svaki hajp donosi i finansijski bonus. Takođe se razmatra mogućnost plaćenih hajpova, gde bi korisnici mogli da kupe dodatne hajpove nakon što iskoriste besplatne.

YouTube navodi da ovom funkcijom želi da pomogne manjim kanalima da se probiju, a da istovremeno ne promeni u potpunosti algoritam koji već favorizuje velike kanale. Hype je zamišljen kao način da platforma nastavi sa rastom i podrškom novih kreatora, dok i dalje održava uspeh postojećih velikih kanala.

izvor: theverge.com

Tagovi

Možda te još zanima:

.

Ispravljena greška koja je uklanjala naloge i brisala YouTube video snimke

YouTube je potvrdio da je ispravio grešku koja je krajem prošle nedelje dovela do pogrešnog uklanjanja naloga označenih kao da…

.

Apple, Nvidia i druge kompanije koristile YouTube zapise za treniranje svojih AI modela

YouTube video zapisi korišćeni su za treniranje veštačke inteligencije kompanija Apple, Nvidia i Anthropic, pokazuje istraživanje koje su sproveli Proof…

.

YouTube XXX

Platformi YouTube nisu strani oglasi sa oznakom NSFW (osetljivi sadržaj).

.

YouTube testira još jedan način borbe protiv blokiranja oglasa

YouTube testira novu metodu u borbi protiv blokatora oglasa (ad-blockera). Ovoga puta to uključuje prikazivanje pop-up prozora koji korisnike upozoravaju…

.

YouTube testira novi format reklama

YouTube najviše zarađuje od oglasa koji se prikazuju za vreme trajanja video-snimaka. Korisnicima ovo smeta, ali su ti oglasi razlog…

.

Kvalitetni noviteti na jednom mestu

Raznovrsnost muzičkih žanrova učinila je da nekad i nismo sigurno šta da slušamo i gde da nađemo nešto što nama…

  • 10:30 Tehnologija
  • 10:45 Prava stvar
  • 11:00 Pre podne na O radiju
  • 12:45 Lampica
  • 13:00 Pre podne na O radiju

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo