Lifestyle / Tehnologija
You Tube Shorts ima 50 milijardi pregleda dnevno
Servis za kratke video klipove, pod nazivom YouTube Shorts, Google je lansirao u julu 2021. godine i od tada je zabeležio značajan rast.
Google se sada pohvalio da je YouTube Shorts prevazišao 50 milijardi pregleda na dnevnom nivou. Pre toga, Google je u prvom tromesečju 2022. godine objavio da je broj aktivnih pregleda video snimaka na toj platformi iznosio 30 milijardi.
Iako se radi o impresivnoj statistici, servis kompanije Google zapravo zaostaje za sličnim servisima koje nude Instagram i Facebook. Meta je prošlog oktobra objavila da su Reels klipovi ostvarili 140 milijardi pregleda dnevno na obe platforme.
Tokom prošle godine, YouTube je objavio da YouTube Shorts svakog meseca gleda 1,5 milijardi prijavljenih korisnika. TikTok je otkrio da ima više od milijardu aktivnih korisnika mesečno, a rekorder je Instagram sa preko dve milijarde korisnika koji su aktivni na mesečnom nivou.
Google, poput drugih platformi, korisnike "tera" da gledaju Shorts video snimke, a od novembra su ovi klipovi dostupni za pregled na televizorima.
Izvor: www.b92.net