...
TRENUTNO16:00 - 16:30Popodne na O radiju

Lifestyle / Tehnologija

PewDiePie dostigao 100 miliona pretplatnika

28.08.2019.

Razvoj novih tehnologija omogućio je i razvoj novih zanimanja. Neka od najzastupljenijih jesu instagram influenseri i jutjuberi. Koliko su ova zanimanja zapravo uspešna, svedoči činjenica da je jedan jutjuber dostigao 100 miliona pretplatnika.

.

foto: PC Press

U pitanju je Youtube kreator PewDiePie koji je trenutno prvi i jedini individualni kreator koji je dostigao ovu cifru.

Više od 100 miliona pretplatnika (konkretno 109) ima inače i kanal T-Series, koji je specijalizovan za indijsku muziku, međutim kako nije u pitanju samostalni kanal, PewDiePie vodi se kao prvi.

Svoj prvi Youtube klip ovaj momak je objavio 2010. godine, a osim potvrde ove platforme da se nalazi na prvom mestu, PewDiePie dobio je i kratku čestitku koja prikazuje njegov napredak tokom godina.

PewDiePie je tek na 9. mestu Forbsovih najplaćenijih YouTubera i procenjuje se da je u 2018. zaradio 15,5 miliona dolara. Pozicija broj jedan ide sedmogodišnjaku koji testira igračke i koji je zaradio 22 miliona dolara u 2018. godini, preneo je PC Press.

Možda te još zanima:

.

PewDiePie se vratio

Najpraćeniji jutjuber na svetu PewDiePie posle pauze od skoro mesec dana ponovo izbacuje video klipove.

.

PewDiePie pravi pauzu početkom sledeće godine

Iako je PewDiePie (Felix Kjellberg) rekao da će detaljnije objašnjenje doći kasnije, nagovestio je da bi to moglo da bude posledica prezasićenja. 

.

PewDiePie održao reč i obrisao svoj YouTube kanal

Oni koji dugo i redovno prate YouTube verovatno su čuli za korisnika pod imenom PewDiePie, koji je jedan od najpopularnijih…

.

Apple, Nvidia i druge kompanije koristile YouTube zapise za treniranje svojih AI modela

YouTube video zapisi korišćeni su za treniranje veštačke inteligencije kompanija Apple, Nvidia i Anthropic, pokazuje istraživanje koje su sproveli Proof…

.

TikTok sa novim funkcijama sve više liči na YouTube

Čini se da TikTok želi da motiviše korisnike da objavljuju horizontalne video-snimke koji su duži od jednog minuta.

.

Kako je hrana osvojila društvene mreže?

Hrana je jednostavno deo svakodnevice. Bilo da sam spremaš nešto, naručuješ dostavu, jedeš u menzi... Samim tim je i priodno…

  • 14:00 Radio Gruvanje
  • 15:00 Music Mix by Bea
  • 16:00 Popodne na O radiju
  • 16:30 Tehnologija
  • 16:45 Prava stvar

Anketa

Na koji način koristiš ChatGPT?

Oradio logo