Lifestyle / Tehnologija
Ostajemo bez ad blokera?
Ad bloker je jedna od najkorisnijih stvari na pretraživačima, s obzirom na to da nam pomaže da se rešimo dosadnih reklama. Međutim, možda se nađemo u situaciji da Chrome dovede do njihovih restrikcija.
Google menja predloženje izmene za Chrome, a kako piše TechSport u januaru su se pojavile informacije o planiranim promenama API-ja unutar ovog pregledača, koje bi mogle da dovedu do gušenja opcije za ad blokere i ekstenzija za antiviruse.
Kako navode iz kompanije Google, ovakvi dodaci su negativno uticali na sam rad, te bi njihovim blokiranjem Chrome mogao mnogo brže da funkcioniše.
S obzirom na to da developeri nisu bili zadovoljni ovim predlozima, odlučili su da testiraju Google-ove tvrdnje koje su se ispostavile pogrešnim.
Nakon toga, Google je objavio sopstvena podešavanja i to kako planira da modifikuje originalnu preporuku. U toj objavi, Google je naglasio da "nije, niti je ikada bio, cilj kompanije da spreči ili prekine blokiranje sadržaja", prenosi Benchmark.
Google je istakao da će ograničiti veličinu seta pravila koje ekstenzije mogu da listaju, ograničavajući ih na 30.000 unosa. Osim toga, novim standardima nedostajala je funkcionalnost da blokiraju medija sadržaj na osnovu uslova kao što je veličina resursa - za šta je Google sada naglasio da će dodati podršku.