Lifestyle / Tehnologija
Novi Android dizajn će teško odvući Gen Z od Ajfona
Google je ovih dana predstavio novi Android dizajn, Material Three, čiji je cilj da privuče mlađe korisnike, posebno generaciju Z, da pređu na Guglov operativni sistem. Novi izgled donosi jarke boje, podebljane fontove i veće ikone, a prema navodima medija, Google je u razvoju novog dizajna sproveo čak 46 studija sa više od 18.000 učesnika.

foto: 9to5Google
Rezultati pokazuju da mlađi korisnici takav dizajn smatraju privlačnim i lakim za korišćenje. Google veruje da ovakav "kul faktor" može motivisati ljude da pređu na Android.
Međutim, iako je Android globalno najpopularniji operativni sistem, iPhone dominira u Americi, naročito među mladima. Istraživanja pokazuju da čak 88 odsto američkih tinejdžera koristi iPhone, a Android telefoni se često doživljavaju kao "telefoni za starije".
Ključni razlog je Apple-ov iMessage, koji korisnike vezuje za iOS ekosistem. Iako je Google unapredio razmenu poruka između platformi kroz RCS, poruke sa Android uređaja i dalje su "zelene" u iMessage grupama, što je često predmet zadirkivanja.
Poznavaoci prilika kažu da je Guglov novi dizajn osvežavajući i predstavlja dobar pokušaj da se Android izdvoji od iOS-a, ali da nije dovoljan da promeni navike mladih korisnika. Sve dok Apple ne otvori iMessage i FaceTime za druge platforme, teško je očekivati veći prelazak mladih sa iPhone-a na Android, bez obzira na dizajnerske inovacije.
izvor: theverge.com