Lifestyle / Tehnologija
Mogući rival Tik Toku: Youtube Shorts
YouTube želi da se nadmeće sa aplikacijom za pravljenje kratkih video zapisa koje stvaraju korisnici tako što će, prema navodima, lansirati sopstvenu verziju pod nazivom Shorts.
Shorts će korisnicima omogućiti dodavanje kratkih videa na feed unutar aplikacije i daće na raspolaganje licenciranu muziku koju YouTube Music ima u svom katalogu, navodi The Information.
Izveštaji o stanju mobilne mreže pokazuju razlog zašto YouTube želi da se uključi. Prema januarskom izveštaju App Annie, TikTok je zabeležio rast od preko 125 odsto u poslednje dve godine i sada ima stotine miliona korisnika. The Information navodi da je TikTok imao približno 842 miliona preuzimanja iz Apple-ovih i Google-ovih prodavnica aplikacija u poslednjih 12 meseci – što je 15 odsto više u odnosu na prošlu godinu.
S obzirom na veliku korisničku bazu, odnosno, više od dve milijarde aktivnih korisnika mesečno i brojne muzičke ugovore o licenciranju, kreiranje sopstvene verzije TikTok-a ne iznenađuje. Facebook je takođe razvio sopstvenu verziju TikToka – Lasso – koju su testirali na tržištima poput Brazila.