Lifestyle / Tehnologija
Fiat je napravio "Hey Google" automobil
Kako se vozila sve više definišu svojim digitalnim karakteristikama, tehnološke kompanije traže sve bliža partnerstva sa proizvođačima automobila.
Nova saradnja između Google-a i Fiata je najekstremniji primer do sada. Tri nova posebna izdanja Fiat 500 – Fiat 500, 500X crossover i 500L MPV – brendirani su Google-om, od korišćenja korporativnih boja tehnološkog giganta u presvlakama sedišta automobila, do postavljanja bedževa "Hey Google" iznad prednjeg točka. Ovakvo brendiranje u automobilu nije neobično, ali ovo je prvi put da vidimo logotip tehnološke kompanije na spoljnoj strani vozila. Sva tri vozila dolaze sa 7-inčnim ekranima osetljivim na dodir sa ugrađenim Google Asistentom, naravno, ali nude neke jedinstvene funkcije zahvaljujući integraciji sa Fijatovom uslugom Mopar Connect.
Omogućiće korisnicima daljinsko nadgledanje i upravljanje određenim aspektima automobila putem Google-ovog digitalnog asistenta na telefonu ili Google Nest Hub-a. Oni mogu da provere nivo goriva u automobilu, da vide da li je zaključan, da uključe svetla za nuždu ili čak da pronađu najbliži Fiatov servis. Upozorenja se takođe mogu poslati vlasniku ako automobil pređe određenu brzinu ili napusti određeno geografsko područje (sve ove funkcije neće biti dostupne širom sveta.)
Ono što je originalno u ovom partnerstvu, međutim, potiče iz promena dizajna u Fiat-u. Već smo primetili Google-ove presvlake i spoljašnje bedževe, a oznake na sedištima su označene logotipom Hey Google. Prema Motoring Research-u, automobili se takođe isporučuju sa Google-ovom goodie torbicom, koja uključuje Google Hub, markiranu torbu za nošenje i odgovarajući cover za ključeve. Novi Fiat 500 biće dostupni u 10 evropskih zemalja, uključujući UK, Francusku, Španiju, Nemačku, Italiju, Austriju, Švajcarsku, Belgiju, Holandiju i Poljsku.
Izvor:www.pcpress.rs