Lifestyle / Tehnologija
DeepFake stigao do filmova
Promocija predstojećeg filma "Reminiscence" Warner Brosa koristi deepfake tehnologiju da fotografiju lica korisnika pretvori u kratki film sa zvezdama, poput Hugh Jackmana. Trejler filma je napravio startup pod nazivom D-ID.
D-ID je navodno počeo sa željom da razvije tehnologiju koja može zaštititi potrošače od prepoznavanja lica, ali je shvatio da se njegova tehnologija može koristiti i za optimizaciju deep fejkova. Za ovaj konkretni projekat, kompanija je napravila web sajt na kojoj će se od osoba tražiti ime i fotografija. Animacija ni na koji način nije savršena, pa bi lice ponekad moglo izgledati iskrivljeno, ali ipak nije loša, s obzirom na to da je tehnologija stvorena od samo jedne slike.
"Reminiscence" je naučno-fantastični triler o Nicku Bannisteru koji je "privatni istraživač uma". Ideja koja stoji iza trejlera je da ljudi budu klijenti koji gledaju u svoja sećanja kako bi rešili slučaj. Film se prikazuje u bioskopima od 20. avgusta, ali će, kao i većina novih izdanja, biti dostupan i za strimovanje na HBO Max-u.
Izvor: PC Press