...
TRENUTNO14:00 - 15:00RetroTips

Lifestyle / Tehnologija

DeepFake stigao do filmova

24.08.2021.

Promocija predstojećeg filma "Reminiscence" Warner Brosa koristi deepfake tehnologiju da fotografiju lica korisnika pretvori u kratki film sa zvezdama, poput Hugh Jackmana. Trejler filma je napravio startup pod nazivom D-ID.

.

D-ID je navodno počeo sa željom da razvije tehnologiju koja može zaštititi potrošače od prepoznavanja lica, ali je shvatio da se njegova tehnologija može koristiti i za optimizaciju deep fejkova. Za ovaj konkretni projekat, kompanija je napravila web sajt na kojoj će se od osoba tražiti ime i fotografija. Animacija ni na koji način nije savršena, pa bi lice ponekad moglo izgledati iskrivljeno, ali ipak nije loša, s obzirom na to da je tehnologija stvorena od samo jedne slike.

"Reminiscence" je naučno-fantastični triler o Nicku Bannisteru koji je "privatni istraživač uma". Ideja koja stoji iza trejlera je da ljudi budu klijenti koji gledaju u svoja sećanja kako bi rešili slučaj. Film se prikazuje u bioskopima od 20. avgusta, ali će, kao i većina novih izdanja, biti dostupan i za strimovanje na HBO Max-u.

Izvor: PC Press

Možda te još zanima:

.

Australija zabrajuje YouTube za tinejdžere

Australija uvodi zabranu društvenih mreža za mlađe od 16 godina, privlačeći pažnju sveta. Norveška je već najavila sličnu meru, a…

.

Može li jeftini Tesla da izvuče Maska iz bule?

Kompanija Tesla je najavila izradu pristupačnijeg modela električnog automobila, započetog u junu, nakon što je kompanija zabeležila najveći pad prodaje…

.

Budućnost tehnologije: Ko će preživeti, a ko propasti do 2029?

Prema najnovijem izveštaju kompanije ABI Research, tehnološku industriju do 2029. godine očekuje ozbiljna transformacija u kojoj će biti iznenađujućih pobednika…

.

Kako je BBC 1971. godine predstavio auto radio budućnosti

BBC je nedavno podelio divan nostalgični segment iz emisije "Tomorrow's World" (Svet sutrašnjice), popularne tehnološke emisije koja se prikazivala u…

.

Turbulencije u Amazonu

Amazonov tim zadužen za tehnologiju "Just Walk Out", koja omogućava kupovinu bez čekanja u redovima, izgubio je tri ključna člana…

.

Open AI sklopio partnerstvo sa vlasnikom Vogue-a

OpenAI i kompanija Conde Nast u čijem se vlasništvu nalaze Vogue, New Yorker i GQ najavili su partnerstvo kako bi…

  • 13:20 Tehnologija
  • 13:45 Prava stvar
  • 14:00 RetroTips
  • 15:00 Music Mix by Bea
  • 16:00 Leto na O radiju

Anketa

Koji je put izlaska iz aktuelne društvene krize u Srbiji ?

Oradio logo